همشهری آنلان: تازه‌ترین آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، امروز(چهارشنبه) صادر شد و باشگاه‌های پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان جریمه شدند و از محسن بنگر نیز قدردانی شد.

پرسپولیس

سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت: در دیدار تیم‌های فوتبال ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران، هواداران منتسب به این دو تیم، مرتکب تخلفاتی شدند که کمیته انضباطی پس از بررسی گزارش ناظر بازی و ناظر سازمان لیگ، آرای خود را در این باره به این شرح صادر کرد:

باشگاه ذوب آهن اصفهان به دلیل تخلفات تماشاگران منتسب به این تیم، به پرداخت هفت میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

باشگاه پرسپولیس تهران نیز به دلیل تخلفات تماشاگرانش، به پرداخت سه میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل حضور نیافتن در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی، به پرداخت دو میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. وی برای چندمین بار است که در نشست های مطبوعاتی پیش از بازی ها شرکت نمی کند.

همچنین اعضای کمیته انضباطی، رعایت مقررات و احترام به آن را به سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس متذکر شد و وی را ملزم به شرکت به موقع در جلسات هماهنگی پیش از بازی کرد.

افزون بر این، کمیته انضباطی با توجه به گزارش های ناظر بازی به فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، به دلیل برخورد نامناسب با برخی تماشاگران که این موارد در سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز بازتاب داشته است، توصیه اکید کرد که از بروز رفتارهایی مثل آنچه که ذکر شد، در مسابقات بعدی جلوگیری کند.

کمیته انضباطی در خاتمه آرای صادره خود، از محسن بنگر مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران به خاطر صبر و شکیبایی در مقابل فحاشی تماشاگران تیم ذوب آهن اصفهان قدردانی کرد.

رای صادره توسط کمیته انضباطی فقط در مورد جریمه نقدی باشگاه ذوب آهن اصفهان در زمان مقرر قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف خواهد بود و در بقیه موارد، این رای قطعی است.

کد خبر 210947
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز