جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم‌های چلسی انگلیس و بنفیکا پرتغال با پیروزی در مجموع دو دیدار مقابل تیم‌های بازل سوییس و فنرباغچه ترکیه به دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال لیگ اروپا راه یافتند.

جام یوفا

به گزارش ایرنا، دیدارهای برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا شب گذشته برگزار شد و در آن تیم‌های چلسی و بنفیکا برحریفان خود غلبه کردند تا راهی فینال این رقابت ها شوند.

تیم چلسی که در دیدار رفت موفق شده بود تیم بازل سوئیس را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد شب گذشته در دیدار برگشت با نتیجه 3 بر یک این تیم سوئیسی را شکست داد تا در مجموع دو دیدار با برتری 5 بر 2 به فینال راه یابد.

در این دیدار ابتدا محمد صالح در دقیقه 45 میهمان را پیش انداخت اما فرناندو تورس (50) , ویکتور موسی (52) و داوید لوئیس (59) برای آبی پوش های لندنی گل زدند تا قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا در این فصل به فینال لیگ اروپا برسد.

در دیگر دیدار این مرحله تیم بنفیکا که در بازی رفت با یک گل مغلوب فنرباغچه شده بود موفق شد در بازی برگشت با نتیجه 3 بر یک پیروز شود تا در مجموع دو دیدار با برتری 3 بر 2 برابر حریف ترکیه ای ، حریف چلسی در بازی فینال شود.

برای بنفیکا در این دیدار نیکولاس گایتان (9) و اسکار کاردوسو (35 و 67) گلزنی کردند و درک کویت (23) از روی نقطه پنالتی تک گل تیم میهمان را به ثمر رساند.

فینال چهارمین دوره لیگ اروپا 15 می در آمستردام هلند برگزار می شود.

کد خبر 212194
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز