همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال بوروسیا دورتموند گفته است که بایرن مونیخ گرچه توانست در مسیر فینال لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا تیم های بزرگ بارسلونا و یوونتوس را سر راه بردارد ولی نباید انتظار داشته باشد که با دورتموند هم این کار را بکند.

یورگن کلوپ

ایرنا نوشت: این دو تیم آلمانی قرار است روز 25 مه (4 خرداد) در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم بروند.

بایرن مونیخ پیش از رسیدن به فینال یوونتوس را در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه در مجموع 4 بر صفر شکست داد و سپس در نیمه نهایی با نتیجه در مجموع 7 بر صفر بارسلونا را در هم کوبید.

یورگن کلوپ در این باره به مجله کیکر گفت: تکرار چنین کاری در مقابل ما سخت خواهد بود.

وی که دورتموند را در سال 2011 قهرمان بوندس لیگا کرد و در سال 2012 این تیم را به عنوان قهرمانی در بوندس لیگا و همچنین جام حذفی آلمان رساند، افزود: ما از توانایی‌های خود با خبریم و حریف راحتی برای دیگران نیستیم.

اما بایرن مونیخ هم که پیش از این قهرمانی در بوندس لیگا را از آن خود کرده است می خواهد برای اولین بار سه قهرمانی در یک فصل را تجربه کند.

کلوپ در مورد دیدارهای دورتموند مقابل بایرن مونیخ در رقابت های فصل جاری اظهار داشت: ما هر دو بازی بوندس لیگا را یک بر یک مساوی کردیم ولی در جام حذفی یک بر صفر باختیم که روز بسیار بدی بود. فاصله بین ما و بایرن مونیخ اینقدر زیاد نیست که نتوانیم بگوییم در روز فینال کمی بهتر از آنها خواهیم بود.

کد خبر 214153
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز