دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۱
۰ نفر

گروه حوادث: درگیری 3 سرباز بر سر شستن ظرف‌ها به قتل یکی از آنها و مجروح‌شدن سرباز دیگر منجر شد.

روز چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه امسال مأموران پلیس بوشهر در جریان تیراندازی مرگباری در یکی از مراکز دولتی این شهر قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که درگیری بین سربازانی رخ داده که در این مرکز خدمت می‌کردند و در جریان آن یکی از سربازان به ضرب گلوله به قتل رسیده و سرباز دیگری نیز مجروح شده است. با انتقال مجروح حادثه به بیمارستان، جسد بی‌جان مقتول نیز در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل جنایت آغاز شد. مأموران در همان بررسی‌های اولیه دریافتند که قتل از سوی سومین سربازی رخ داده که در این محل خدمت می‌کرد.

دستور بازداشت سرباز فراری صادر شد و درحالی‌که تحقیقات برای دستگیری وی ادامه داشت، ساعتی بعد از جنایت نزد مأموران پلیس رفت و خودش را تسلیم کرد. پسر جوان در جریان بازجویی‌ها به جنایت اعتراف کرد و گفت: ما 3 نفر در آشپزخانه شیفت داشتیم. طبق برنامه‌ای که داشتیم نوبت سجاد بود که ظرف‌ها را بشوید. اما پس از آن، من با وی در‌گیری لفظی پیدا کردم. چون سجاد ظرف‌ها را تمیز نشسته بود.

برای همین به او گفتم این چه وضع ظرف شستن است. او هم در پاسخ گفت بهتر از این بلد نبودم، اگر تو بلدی خودت ظرف‌ها را بشوی. متهم ادامه داد: سر همین مسئله با هم درگیری لفظی پیدا کردیم و درحالی‌که کنترلم را از دست داده بودم اسلحه کلاشینکفی را که همراهم بود مسلح و به سمت سجاد شلیک کردم. در این میان سرباز دیگری که با ما بود هم مجروح شد و وقتی به‌خودم آمدم و فهمیدم چه کار کرده‌ام تفنگم را همانجا گذاشتم و فرار کردم. اما عذاب وجدان باعث شد تا خودم را به پلیس معرفی کنم.

کد خبر 215128
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز