گروه حوادث: در کمتر از 4 ساعت 2 زن و یک مرد در 3 حادثه جداگانه در پایتخت به قتل رسیدند.

کارآگاهان پلیس آگاهی تهران در حال حاضر تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری عاملان این سه جنایت آغاز کرده‌اند.
نخستین قربانی، زن میانسالی بود که جسدش در آپارتمانش پیدا شد. ساعت 21:30 یکشنبه، وقتی مأموران کلانتری جامی در جریان قتل این زن قرار گرفتند موضوع را به قاضی قریشی زاده، کشیک جنایی پایتخت اطلاع دادند. دقایقی بعد مأموران و بازپرس جنایی پای در محل جنایت گذاشتند و با جسد زن میانسالی روبه‌رو شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

دختر وی نخستین کسی بود که با جنازه مادرش روبه‌رو شده و موضوع را به پلیس اطلاع داده بود. وی در تحقیقات گفت: مادرم در آپارتمانش به تنهایی زندگی می‌کرد و من هر روز با او تماس می‌گرفتم. امروز صبح هرچه به او زنگ زدم نه تلفن خانه را جواب داد و نه موبایلش را. ابتدا تصور کردم که به خانه دوستانش رفته است و حتما خودش تماس می‌گیرد اما چند ساعت گذشت و خبری از او نشد. دوباره با او تماس گرفتم اما جواب تلفن‌هایم را نداد به همین‌خاطر راهی آپارتمانش شدم. چندبار زنگ خانه را زدم اما هیچ پاسخی نشنیدم. به همین‌خاطر از همسایه‌ها کمک گرفتم و قفل در خانه را شکستیم و وقتی وارد آپارتمان شدیم جسد مادرم را دیدیم که خون‌آلود روی زمین افتاده بود.

وی در ادامه گفت: مادرم در زمینه خرید و فروش سکه و طلا فعالیت داشت که بعد از جست‌وجو در خانه‌اش متوجه شدم طلا و 20سکه‌ای که در خانه داشت به سرقت رفته است.بعد از اظهارات دختر مقتول مشخص شد که زن میانسال قربانی سرقتی مرگبار شده است و با توجه به سالم بودن قفل در، فرضیه اینکه جنایت از سوی یک آشنا صورت گرفته است قوت یافت. به گزارش همشهری، ‌پرونده با دستور قاضی در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفته است و تیمی از کارآگاهان رسیدگی به این پرونده را آغاز کرده‌اند.

حمله مرگبار

دومین قربانی، زن جوانی بود که از سوی یکی از آشنایانش با ضربات چاقو به قتل رسیده بود. ساعت23:30 یکشنبه، قاضی قریشی‌زاده بازپرس جنایی و مأموران کلانتری مهرآباد جنوبی با خبر شدند که پیکر بی‌جان و غرق خون زن جوانی به یکی از بیمارستان‌های پایتخت منتقل شده و به همین دلیل راهی آنجا شدند. کارآگاهان در نخستین اقدام به تحقیق از همسر قربانی پرداختند.

وی گفت: یکی از آشنایانمان به شیشه اعتیاد شدیدی دارد. وی به خانه ما رفت‌وآمد داشت و بارها من و همسرم با او صحبت کرده بودیم تا اعتیادش را ترک کند اما او به نصیحت‌های ما اهمیتی نمی‌داد. وی ادامه داد: امروز این مرد معتاد به خانه ما آمد و مشغول مصرف شیشه شد. من و همسرم به‌شدت عصبانی شدیم و بعد از مشاجره با وی، بین ما درگیری به‌وجود آمد. یک دفعه مرد معتاد با چاقو ضربه‌ای به همسرم زد و پا به فرار گذاشت. من هم پیکر غرق خون همسرم را به بیمارستان منتقل کردم اما او به‌علت شدت جراحت وارده جانش را از دست داد. گفته‌های این مرد کافی بود تا قاضی دستور بازداشت مرد معتاد را صادر کند.

درگیری خونین بر سر قلیان

دیروز وقتی عقربه‌های ساعت، یک بامداد را نشان می‌داد تلفن بازپرس ویژه قتل به صدا درآمد. این بار پشت خط مأموران کلانتری مرزداران بودند که سومین جنایت را به قاضی اطلاع دادند. بررسی‌ها نشان می‌داد که 4 دوست هنگام کشیدن قلیان در یکی از پارک‌های غرب پایتخت با هم درگیر شده‌اند و یکی از آنها با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

یکی از آنها بعد از دستگیری به کارآگاهان گفت: شب حادثه به‌همراه 3 نفر از دوستان و بچه محل‌هایم به پارک رفتیم و در حال کشیدن قلیان بودیم که ناگهان دوستم مهرداد که به‌خاطر مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشت همه قلیان‌ها را شکست. همین موضوع باعث درگیری شد. مهرداد که به‌شدت عصبانی بود با چاقو ضربه‌ای به گردن یکی از دوستانمان زد و ما هم برای دفاع ضربه‌ای به او زدیم. وی ادامه داد: مهرداد وقتی متوجه مرگ دوستمان شد درحالی‌که خودش نیز زخمی بود پا به فرار گذاشت و ما موضوع را به پلیس اطلاع دادیم. به گزارش همشهری، ‌پرونده این جنایت پیش روی مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

کد خبر 216225
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز