شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۶ - ۱۰:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه نقاشی‌های فیگوراتیو مدرن "ندا هادی‌زاده" شنبه 22 اردیبهشت در نگارخانه الهه افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ماه مهر، قرار است حدود 30 اثر از آثار منتخب هادی‌زاده که بین سال‌های 81 تا 85 طراحی شده‌اند در اولین نمایشگاه انفرادی او بر دیوارهای نگارخانه الهه نمایش داده شود.

هادی‌زاده درباره این نقاشی‌ها که در اندازه‌های 1 متر مربع  و 100 در 120 سانتی‌متر تهیه شده‌اند می‌گوید: من در نقاشی‌هایم حالات انسانی و تجاربی را که از افراد گوناگون کسب کرده‌ام به تصویر کشیده‌ام، این نقاشی‌ها در روند تکامل خود از سال 81 تا کنون تغییراتی داشته‌اند در روند این تغییر فرم‌های نقاشی‌ام خلاصه‌تر شده و به سمت مینی‌مالیستی‌تر شدن پیش رفته‌اند.

در آثار او رنگ نقش خاصی ندارد. او در این باره می‌گوید: در کارهای من رنگ‌ها خیلی کم و خلاصه هستند بیش از یک یا دو رنگ در آنها دیده نمی‌شود، این رنگ‌ها برای آنچه می‌خواهم بگویم کافی‌است.

ندا هادی‌زاده متولد سال 1358 در تهران و کارشناس نقاشی‌است، او تاکنون در نمایشگاه‌های گروهی‌ای در نگارخانه‌های ماه، گلستان، آتشزاد و آفتاب شرکت کرده‌است.

اولین نمایشگاه انفرادی او قرار است از 22 تا 29 اردیبهشت در نگارخانه الهه برگزار شود. علاقه‌مندان برای بازدید این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 16 تا 20 به خیابان آفریقا، خیابان گلفام، پلاک 47 نگارخانه  الهه مراجعه کنند.

کد خبر 21799

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز