یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۱
۰ نفر

گروه حوادث: پلیس در تعقیب مردی است که بر سر اختلافات مالی، باجناق خود را به قتل رسانده و بدون برجا گذاشتن ردی از خود متواری شده است.

متهم

شامگاه هفتم خردادماه مأموران کلانتری 12شهرک واوان اسلامشهر در جریان جنایت خونینی در یکی از کوچه‌های این شهرک قرار گرفتند و راهی آنجا شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد مرد جوانی در جریان این درگیری با ضربه چاقو به قتل رسیده و عامل جنایت به سرعت از محل گریخته است. پسر مقتول که از نزدیک شاهد درگیری بود به مأموران گفت:

دقایقی پیش شوهرخاله‌ام از تهران به اینجا آمد و زنگ خانه ما را زد. من و پدرم به مقابل در رفتیم و او شروع به سر و صدا کرد چرا که مدتی قبل وقتی پدرم می‌خواست از بانک وام بگیرد، شوهرخاله‌ام یک چک به‌عنوان ضمانت به بانک سپرد اما به‌دلیل عقب افتادن اقساط، بانک می‌خواست این چک را به اجرا بگذارد. وی ادامه داد: آن شب شوهرخاله‌ام شروع به سر و صدا کرد و سر همین مسئله با پدرم درگیر شد.

بعد هم چاقویی از زیر پیراهنش بیرون کشید و یک ضربه به پدرم زد و سوار بر خودرواش، پا به فرار گذاشت. با این اطلاعات ماجرا به پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل اسلامشهر گزارش و دستور بازداشت باجناق فراری صادر شد. کارآگاهان در نخستین اقدام راهی خانه وی در تهران شدند اما بررسی‌ها نشان می‌داد که او با عجله به خانه برگشته و بعد از جمع کردن وسایل شخصی‌اش، خانه را ترک کرده و متواری شده است.

با این حال جست و جو برای دستگیری او ادامه یافت اما هیچ ردی از وی به‌دست نیامد به همین دلیل قاضی قاسمی، بازپرس شعبه اول دادسرای اسلامشهر مجوز انتشار عکس بدون پوشش چهره قاتل فراری را در روزنامه‌ها صادر کرده و از کسانی که از مخفیگاه وی خبر دارند خواسته است به نزدیک‌ترین مقر پلیس مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های 21874547-021و 21874545-021تماس بگیرند.

 

کد خبر 218026
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز