همشهری آنلاین: عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، شرکت در انتخابات و خلق حماسه سیاسی را موجب عزت و سربلندی نظام و کشور عنوان کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی صبح جمعه پس از انداختن رأی در صندوق شماره 472 در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات لبیک به مقام معظم رهبری است، ابراز کرد: خلق حماسه سیاسی موجب عزت و سربلندی نظام و کشور است.

وی با بیان اینکه نظام ما مستحکم ترین قوانین انتخاباتی را دارد ابراز کرد: تاکنون کاندیداها پایبند به قوانین بوده و قانون مداری را اجرا کرده‌اند.

استاد برجسته حوزه علمیه قم تاکید کرد: کاندیداها باید توجه داشته باشند که همه آنها باید رأی و انتخاب ملت را قبول داشته و کسی که انتخاب می‌شود نیز باید به این نکته توجه کند که توفیق خدمت یافته و باید راه و مسیر خدمات گذشته را با توان و تلاش ادامه دهد.

وی ادامه داد: ‌کسانی‌که رای نیاورند هم باید بدانند وظیفه خود را انجام داده و در حماسه سیاسی شرکت داشته‌اند و نباید به اظهارات دشمنان نظام توجه شود چون آنان مخالف دموکراسی و آزادی واقعی هستند.

آیت الله هاشمی شاهرودی مهمترین مسئولیت رئیس جمهور آینده را خدمت رسانی و احترام به مردم و توجه به ارزشهای اسلامی و تداوم راه امام راحل عنوان داشت.

وی تاکید کرد: منتخب مردم باید مشکلات را در چارچوب قوانین موجود حل و فصل کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه در پایان از برگزار کنندگان انتخابات از جمله وزرات کشور و شورای نگهبان تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 218694
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز