پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: نخستین جلسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر حدود 12 شهریور برگزار می‌ شود.

chamran

به گزارش واحد مرکزی خبر، مهدی چمران در حاشیه شصت و هشتمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه زمان تشکیل دوره چهارم شورای اسلامی شهر چه موقع خواهد بود گفت:یک ماه پس از استقرار دولت جدید، ان شاء الله چهارمین دوره شورای اسلامی شهر جلسه خواهد داشت.

وی افزود : هنوز اعضای شورای چهارم دور هم جمع نشده ‌اند، البته ما با اعضای شورای چهارم قبل از 12 شهریور جلسه ‌ای خواهیم داشت.

رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره محل تشکیل شورای شهر تهران و محل کار شهردار نیز گفت : در این خصوص درحال فکرکردن هستیم هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم که چه کار باید انجام دهیم .

وی افزود : در محل فعلی با کمبود فضا ، اتاق و امکانات برای اعضای جدید روبرو هستیم و باید در این باره تدابیری اندیشیده شود و به محض تصمیم‌گیری قطعی اعلام خواهیم کرد.

چمران در ادامه درباره تاخیردر برگزاری جلسه شورای شهردردوره سوم گفت: علت تاخیردو هفته ‌ای برای تشکیل جلسه شورا،‌ یکی به حد نصاب نرسیدن اعضای شورا بود و علت دیگر آن هم چون شهردار و مدیران شهرداری بر اساس برنامه سالانه و از پیش تنظیم شده در مشهد حضور داشتند ، تقاضا کردند جلسه به تعویق بیفتد و از آنجا که بررسی چند مورد از طرح ‌ها و لوایح نیاز به حضور این افراد در جلسه شورا داشت با موافقت ما ، برگزاری جلسه به تعویق افتاد .

وی ادامه داد : ان شاء الله یکشنبه آینده نهم تیر جلسه شورا برگزار خواهد شد.

رییس شورای شهر تهران درباره رایزینی شورا برای انتخاب شهردار که سوال یکی از خبرنگاران بود گفت : طرح این موضوع زود هنگام است و ممکن است هر گونه اظهار نظری مسئله ‌ای پیش بیاورد ، فعلا در این مورد صحبت نمی‌کنم ، چرا که ابتدا باید در این باره به نتیجه برسیم و سپس پاسخ دهیم .

کد خبر 220657
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز