گروه حوادث: خانواده مقتول زمانی که متوجه شدند پسرشان دچار مرگ مغزی شده است، اعضای بدن او را به بیماران نیازمند اهداء کردند.

صبح 18 اردیبهشت زمانی که صاحب یک تعمیرگاه در چهار راه چشمه علی تهران به محل کارش رفت، با پیکر نیمه جان یکی از کارگرانش به نام مسعود روبه رو شد که در کنار یکی از خودروها بر روی زمین افتاده بود.

صاحب کارگاه بلافاصله پسر جوان را به بیمارستان هفت‌تیر انتقال داد اما پزشکان پس از  معاینات اولیه اعلام کردند مسعود به خاطر ضربه ای که به سرش وارد شده دچار مرگ مغزی شده است.

خانواده مسعود پس از اطلاع از حادثه خود را به بیمارستان رساندند و وقتی از زبان پزشکان شنیدند دیگر هیچ امیدی به زنده ماندن پسرشان نیست در اقدامی انساندوستانه تصمیم به اهدای اعضای بدن مسعود به بیماران نیازمند گرفتند.

از سوی دیگر با گزارش ماجرا به پلیس، به دستور قاضی دانشور، بازپرس شعبه هفتم دادسرای شهرری تحقیقات تخصصی برای کشف راز مرگ مسعود آغاز شد.ماموران در تحقیق از کارگران تعمیرگاهی که مقتول در آنجا کار می‌کرد متوجه شدند یکی از کارگران پس از حادثه با صاحبکار خود تسویه حساب کرده و از تعمیرگاه خارج شده است.

با به دست آمدن این اطلاعات جست‌وجو برای دستگیری این کارگر آغاز شد، اما وی ساعاتی بعد خود را تسلیم کرد.مرد جوان در جریان بازجویی ها در اداره 10 آگاهی درباره جنایت مدعی شد: صبح روز حادثه در هنگام  درگیری  با پیچ گوشتی که دردست داشتم  ضربه ای محکم به سرمسعود زدم و او نقش بر زمین شد، پس از قتل از محل فرار کردم. اما بعداً خودم را تسلیم کردم.

کد خبر 22354

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز