چهارشنبه ۲ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۶:۵۴
۰ نفر

گروه سیاسی: محمود احمدی نژاد پنجشنبه سوم خرداد در ادامه سفرهای استانی خود به استان اصفهان سفر می‌کند.

رئیس جمهوری پس از حضور در جمع مردم اصفهان در میدان تاریخی امام خمینی (ره) این شهر که برای سخنرانی وی تجهیز و تامین شده است، با سفر به 21 شهرستان استان اصفهان، با مردم این شهرها دیدار خواهد کرد.

دیدار با علما، خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان، منتخبین و نخبگان اصفهان، دانشجویان و اساتید و همچنین دیدار و گفت و گو با اقلیت‌های مذهبی از جمله برنامه‌های رئیس جمهوری و هیأت همراه وی در این سفر است.

کمیته‌های پنج گانه استقبال از رئیس جمهور و هیأت دولت هم در قالب کمیته‌های رسیدگی به نامه‌های مردمی، امنیتی و انتظامی، انجام مراسم و دیدارهای مردمی، تبلیغات و اطلاع رسانی و تدارکات و پشتیبانی، برنامه ریزی و تامین سفر رئیس جمهور را بر عهده دارند.

به گزارش فارس،‌ بیست و نهمین جلسه استانی هیأت دولت در اصفهان هم، عصر روز یکشنبه در حالی برگزار خواهد شد که پیش بینی می‌شود، این جلسه بیش از سایر جلسات استانی هیأت دولت به طول بیانجامد چرا که میزان مصوبات هیأت دولت در اصفهان در حدود سه برابر مصوبات در استان‌های دیگر خواهد بود.

هیأت وزیران تشکیل جلسه داد

رئیس جمهوری در آغاز جلسه صبح هیات وزیران، ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب س تاکید کرد: حضرت زینب س بهترین سرمشق و تکیه گاه برای همه زنان، مردان، سیاستمداران، علما و فقیهان در طول تاریخ هستند.

محمود احمدی نژاد با بیان اینکه حضرت زینب‌س تجلی بخش خوبی‌ها، زیبایی‌ها و ارزش‌های متعالی انسانی در عصر خود و همه دوره‌ها بوده اند، گفت: حضرت زینب‌س در سخت ترین شرایط و همزمان با ظلم و جور اموی، رسالت امام حسین‌ع را کامل کردند و با افشاگری‌های خود چهره نفاق دشمنان الهی را آشکار ساختند.

رئیس جمهوری در ادامه سخنان خود، روز پرستار را به جامعه پرستاری کشور تبریک گفت و افزود: انتخاب سالروز ولادت بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب کبری‌س به عنوان روز پرستار نشانه عظمت و فداکاری این قشر پر تلاش و ایثارگر است و امیدواریم بتوانیم پاسخگوی زحمات پرستاران عزیز و زحمتکش باشیم.

در ادامه این جلسه مبلغ 809 میلیارد و 500 میلیون ریال برای پرداخت ضرر و زیان خریدهای تضمینی دانه‌های روغنی طی سال جاری در اختیار دستگاههای ذیربط قرار گرفت.همچنین آیین نامه اجرایی اصلاح قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها مصوب 1385 به تصویب رسید.

کد خبر 22785

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز