همشهری آنلاین: خانم «الف-م» معاون ۳ ماهه میراث فرهنگی کشور در دوره ریاست محمد شریف ملک زاده در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در یکی از خانه‌های تاریخی سعدآباد زندگی می‌کند.

ایلنا نوشت: معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی گفت: دستور تخلیه سکونت یکی از مسئولان دولت دهم ( دولت احمدی نژاد ) در یکی از کاخ‌های سعدآباد صادر شده است.

مهدی حجت ضمن تایید حضور خانم «الف-م» معاون 3 ماهه میراث فرهنگی کشور در دوره ریاست محمد شریف ملک زاده در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در یکی از خانه‌های تاریخی سعدآباد، اظهار کرد: این فرد در این خانه حضور دارد و ما از وی خواسته‌ایم هر چه سریعتر خانه را تخلیه و تحویل دهد.

وی در پاسخ به اینکه برای جلوگیری از تکرار این حادثه چه برنامه‌ای دارید؟ گفت: نباید مدیران کار خلاف قانون کنند و اجاز‌ه بدهند که این گونه اتفاقات رخ دهد چراکه اسکان مقام مسئول دولتی در این اماکن کار درستی نیست و باید مانع از تکرار این حوادث شویم.

معاون میراث فرهنگی سازمان میراث در پاسخ به اینکه آیا این فرد مجرم است و از نظر حقوقی کار وی قابل پیگیری است، اعلام کرد:‌ این فرد مجرم نیست و این خانه توسط سازمان در اختیار وی قرار گرفته است، وی جرمی را مرتکب نشده است.

کد خبر 231327

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز