مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به اینکه طرح تفصیلی طرحی راهبردی-ساختاری است و هر سال نیازمند تدقیق، بازسازی، اصلاح و بهتر شدن است، گفت: خوشبختانه در سال اول اجرا و تدقیق صورت گرفته بسیاری از مشکلات شهروندان شناسایی و حل شد و با ادامه فرآیند تدقیق در نیمه دوم سال، سایر مشکلات احتمالی نیز برطرف می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا جاوید با بیان این مطلب گفت: از اقداماتی که در فرآیند سال اول تدقیق طرح تفصیلی مورد توجه قرار گرفت موضوع حقوق مکتسبه و انطابق آن با پهنه بندی‌ها و مندرجات این طرح بود که در این راستا اصلاحاتی صورت گرفت و برخی از مشکلات موجود برطرف شد.

وی افزود: بر اساس بند ۱۶-۱۶ ضوابط طرح تفصیلی جدید، حقوق مکتسبه شهروندان و املاک آنان بسیار با اهمیت است و از این رو در فرایند سال دوم نیز باقی مانده مشکلات در این زمینه شناسایی و اصلاح خواهد شد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در ادامه با بیان اینکه طرح تفصیلی تهران، طرحی راهبردی-ساختاری است و هر سال نیازمند تدقیق، بازسازی، اصلاح و بهتر شدن است، گفت: خوشبختانه در سال اول اجرا و تدقیق صورت گرفته بسیاری از مشکلات شهروندان شناسایی و حل شد و طرح توانست تا حدود زیادی نیازهای مردم را پاسخ دهد.

جاوید تصریح کرد: فرآیند تدقیق طرح تفصیلی در نیمه دوم سال دنبال می‌شود تا به این ترتیب سایر مشکلات احتمالی نیز برطرف شود.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد یکپارچگی و نظم از اهداف طرح تفصیلی جدید است و برای آن افق میان مدت و بلند مدت تعریف شده است و امیدواریم با اقداماتی که انجام می‌شود هر ساله شاهد بهتر شدن اجرای این طرح و افزایش کیفیت اجرای آن باشیم.

کد خبر 233187
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز