چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: جایگاه سازی مفهومی است که تبلیغات را تغییر داده است.

جایگاه سازی با یک محصول آغاز می شود. یک کالا . نوعی خدمات.یک شرکت ، یک آژانس یا حتی یک فرد؛ حتی شاید خود شما.

خلاق بودن و تلاش برای بوجود آوردن آنچه پیشتر در ذهن وجود نداشته است. اگر نگوییم غیر ممکن شده است، روز به روز مشکل تر می شود.

رویکرد اصلی جایگاه سازی ، خلق مسایل تازه و متفاوت نیست. استفاده از مواردی است که از قبل در ذهن بوده است و در واقع محکم کردن اتباطاتی است که از قبل وجود داشته است.

در حقیقت جایگاه سازی، مجموعه ی تفکری است که برای درک مشکلات برقراری ارتباط در جامعهی ارتباط زده گرد آوری شده است. راه آسان برای ورود به ذهن افراد، این است که نخستین باشید.نام های نخستین فرد، نخستین کوه و نخستین شرکتی را که در ذهن انسان جای می گیرد به سختی می توان خارج کرد.

راه سخت ورود به ذهن انسان دومین بودن و سومین بودن است. روش های جایگاه سازی برای مقابله با مشکل دوم بودن، سوم بودن و حتی دویستمین بودن وجود دارد. خوانندگان با خواندن این کتاب روش های نفوذ در ذهن مصرف کنندگان و ساختن جایگاهی مطمئن درآن را به خوبی می آموزند.

کتاب جایگاه سازی - نبردی در ذهن نوشته ال ریس - جک تروت ترجمه ترانه قطب در بهار 1387 در قطع خشتی در 218 صفحه و به قیمت 7500 تومان منتشر شده است.

علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند به آدرس تهران، خ شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، چهارراه سمیه،‌ خ حقوقی، ساختمان 110، پ 42، ط اول، انتشارات سیته مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 77501254 - 77502993 تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 234329
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز