همشهری‌آنلاین: تبلیغات خیلی بیش از یک آگهی تلویزیونی است.

تبلیغاتی که ما می‌شناسیم به آخر خط رسیده است

تبلیغات شامل بسته بندی، نام تجاری مناسب، داشتن سخنگویان معروف، حمایت مالی، کسب شهرت، خدمات برای مشتری، رفتار درست با کارمندان و حتی چگونگی پاسخ گویی منشی شما به مخاطبان در مکالمات تلفنی می باشد.

تبلیغات یک اثر هنری نیست؛ بلکه در مجموع آن است که چگونه محصولات بیشتر به مشتریان بیشتر با قیمت بالاتر بفروشیم.

اگرچه این تعاریف بسیار مهم‌اند، اما ما نمی‌توانیم به تبلیغات زندگی دوباره‌ای ببخشیم مگر آنکه تمام کسانی که در این زمینه نقشی دارند، این نکته را درک کنند که در کنار خود تبلیغات، مسئولیت‌ها و وظایف آن‌ها نیز تغییر کرده است.

کتاب تبلیغاتی که ما می‌شناسیم به آخر خط رسیده است، اثر سرجیو زیمن با ترجمه منیژه شیخ جوادی (بهزاد) در 256 صفحه در قطع رقعی در زمستان 1385 منتشر و به قیمت 8000 تومان توسط انتشارات سیته منتشر شده است.

کد خبر 234714
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز