همشهری آنلاین: نفت تهران و استقلال پایتخت در آخرین بازی هفته لیگ با تن دادن به تساوی، جایگاه دومی پرسپولیس را مستحکم‌تر کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، آخرین بازی هفته سیزدهم لیگ در تهران به میزبانی نفت برگزار شد. در این بازی شاگردان قلعه‌نویی بعد از سه هفته دوری از بازی‌های لیگ در حالی به مصاف همشهری خود رفتند که تعدادی از بازیکنان موثر خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند.

بازی در نیمه اول تقریبا پایاپای و بیشتر در میانه میدان دنبال شد اما در این میان سهم نفتی‌ها از مالکیت توپ کمی بیشتر از حریف آبی‌پوش بود.

نیمه دوم را اما نفت منسجم‌تر آغاز کرد و به مرور بر میزان حضورش در محوطه خطر استقلال افزود. هرچند که این حضور تقریبا خطرساز نبود. اما در دقیقه 66 این فرهاد مجیدی بود که باز هم شادی را به ارودوی آبی‌های پایتخت آورد و با یک ضربه سر زیرکانه نتیجه را به سود تیم‌اش رقم زد.

قلعه‌نویی که با تعویض برهانی به جای اکبرپور امیدوار بود از ضد حملات تیم‌اش استفاده کند در این امر ناکام ماند چرا که حملات پی‌درپی و فشار نفتی‌ها به هیچ وجه منجر به خلق ضد حمله نشد و برهانی از زمانی که تعویض شد تا هنگام نواختن سوت پایان بازی فقط چند بار آن هم در هنگام دفاع نامش از زبان گزارشگر بازی گفته شد.

حملات نفت سرانجام در دقیقه 89 جواب داد و در این دقیقه شوت سرکش و زیبای  ووریا غفوری از فاصله‌ای بسیار دور نتیجه را مساوی کرد.

استقلال تهران با توجه به سه بازی عقب‌مانده با این تساوی 16 امتیازی شد و به رده هفتم صعود کرد. نفت هم با 22 امتیاز در رده پنجم ماند. این درحالی است که پرسپولیس 24 امتیازی در پایان این هفته در رده دوم جدول لیگ جای گرفت.

کد خبر 235562
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز