همشهری آنلاین: پرسپولیس و نفت تهران با تساوی در یک بازی پرتحرک این شانس را برای استقلال مهیا کردند که بتواند به صدر جدول برسد.

نفت تهران

به گزارش همشهری آنلاین، پرسپولیس تهران که در بازی رفت با نفت تهران طی یک بازی برابر با گل دقایق آخر نفتی‌ها شکست خورده بود در این بازی برای برد قطعی پا به میدان گذاشته بود اما آن سوی میدان نیز شاگردان گل‌محمدی نیز با همین انگیزه بازی را شروع کردند.

بیشتر زمان این بازی در میدانه میدان گذشت جایی که هافبک‌ها میدان‌داری می‌کردند در نیمه اول بازی، تیم نفت تا حدودی چهره برتری داشت اما در نیمه دوم این موضوع کمی تغییر کرد. پرسپولیسی‌ها در این نیمه چند موقعیت خلق کردند که به ثمر نرسید.

پرسپولیسی‌ها در این بازی با دریافت کارت زرد توسط حقیقی و خلعتبری دچار مشکل شدند چرا که این دو بازیکن بازی بعدی‌ تیم‌شان را به علت سه اخطاره شدن از دست دادند.

در این بازی دروازه‌بان تیم نفت به عنوان بهترین بازیکن و همتای سرخ‌پوش او، نلسون به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شدند.

با این تساوی پرسپولیس 40 امتیازی شد و نفت به امتیاز 38 رسید. با توجه به اینکه تیم دوم جدول، فولاد خوزستان نیز 39 امتیازی باقی ماند، استقلال اگر بازی خود مقابل را‌ه‌آهن را ببرد 42 امتیازی شده و از رده چهارم به صدر جدول صعود خواهد کرد. بازی این دو تیم شنبه 14 دی ساعت 15 برگزار می‌شود.

کد خبر 244456
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز