سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۶:۴۶
۰ نفر

گروه حوادث: سارقان مسلح پس از ورود به بانک ملی فاز 1 شهرک اکباتان، رییس بانک را هدف گلوله قرار داده و با سرقت 36میلیون‌ تومان چک مسافرتی و وجه نقد با 2 خودرو فرار کردند.

ساعت 15 و 55 دقیقه روز سه‌شنبه 29 خرداد، در حالی که کارکنان بانک ملی  شعبه فاز 1 شهرک اکباتان تهران آخرین ساعات کاری خود را می‌گذراندند، 4 مرد جوان وارد بانک شدند و وقتی اوضاع داخل بانک را خلوت دیدند با سلاح گرم شروع به تهدید کارمندان کردند.

در حالی که سارقان با فریاد از کارمندان می‌خواستند به دستورات آنها عمل کنند، یکی از سارقان پای رییس شعبه را  هدف شلیک یک گلوله قرار داد.با مجروح شدن رئیس بانک، سارقان به سرعت دست‌به‌کار شده و پس از سرقت مقداری چک مسافرتی و وجه نقد سوار بر 2 خودرو که یکی از آنها پژو یشمی بود  فرار کردند.

سرهنگ خویینی، معاون جنایی پلیس آگاهی تهران با بیان این خبر گفت در حالی که سارقان مسلح بدون برجا گذاشتن ردی از خود پا به فرار گذاشته‌اند، رییس بانک به بیمارستان انتقال یافت و جست‌وجو برای شناسایی سارقان در دستور کار ماموران اداره یکم آگاهی قرار گرفت.

این گزارش حاکی‌ است، این سرقت مسلحانه در حالی صورت می‌گیرد که 20 روز پیش از آن،  4 مرد مسلح در جریان حمله به خودروی حمل پول بانک صادرات شعبه «زرافشان شمالی» در شهرک غرب با به شهادت رساندن یکی از ماموران حمل پول و مجروح کردن مامور دیگر، وجوه نقد داخل خودرو را سرقت کرده و متواری شدند.

از آنجا که در هر 2 سرقت، سارقان 4 مرد مسلح بوده‌اند که بدون استفاده از نقاب دست به سرقت زده‌اند و این سرقت‌ها را بسیار خشن انجام داده‌اند، پلیس احتمال می‌دهد این سرقت‌ها با هم رابطه دارند و به همین خاطر جست‌وجوی گسترده‌ای را برای یافتن سرنخی در این پرونده آغاز کرده است.

در حال حاضر چهره‌نگاری سارقان با تصاویری که یک شاهد با موبایل گرفته است آغاز شده است.

کد خبر 24658

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز