دوشنبه ۸ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۸:۳۱
۰ نفر

گروه حوادث: فرارهای ناکام پسر جوانی که پس از تصادف با یک دستگاه پراید قصد گریختن از صحنه تصادف را داشت راز سرقت‌های او را فاش کرد.

قاضی رضا جعفری در توضیح این خبر گفت: عصر روز یکشنبه تصادف شدید 2 خودرو پراید به پلیس اعلام شد ولی تا زمانی که ماموران به صحنه حادثه برسند، اهالی شاهد این بودند که راننده یکی از دو خودرو با انگیزه‌ای مبهم دائما قصد فرار از محل را داشت.

وی ادامه داد: در حالی که این پسر جوان 5 بار سعی کرد از محل تصادف فرار کند، اهالی محل هر بار مانع فراراو شدند تا اینکه پلیس سر رسید و پسر جوان را تحویل ماموران دادند.

پس از آنکه ماموران متوجه ماجرای فرارهای ناکام پسر جوان شدند به او دستبند زده و در انتظار رسیدن جرثقیل پلیس بودند، اما وقتی که جرثقیل به محل رسید، این بار مرد جوان قصد داشت با جرثقیل فرار کند که این بار هم ماموران مانع فرار او شدند.

قاضی جعفری افزود: ماموران که به ماجرای این فرارها مشکوک شده بودند، اقدام به استعلام شماره پلاک خودروی پسر جوان کرده و آنجا بود که متوجه شدند این خودرو 5 روز پیش از مقابل خانه‌ای حوالی میدان تجریش به سرقت رفته است.

با مشخص شدن این موضوع خودرو پراید تحت بازرسی قرار گرفت واز داخل آن یک تخته فرش و یک ضبط صوت که متهم مدعی است آنها را هم از صندوق عقب یک خودروی رنو دزدیده است کشف شد.

به گفته معاون دادسرای جنایی پرونده این متهم 29 ساله که دارای 5 فقره سابقه کیفری  اعتیاد است در شعبه 6 بازپرسی دادسرای جنایی تهران تحت بررسی است.

کد خبر 27828

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز