چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۶:۵۲
۰ نفر

گروه حوادث: عصبانیت لحظه‌ای باعث شد مرد جوانی خود و همسرش را به آتش بکشد. در این حادثه زن جوان بعد از 18روز جدال با مرگ جان سپرد.

صبح 30 فروردین، مرد مسافرکش  قبل از اینکه خانه را  برای رفتن به سرکارش ترک کند، به طرف طاقچه خانه کوچکشان رفت و پس از گذاشتن 5 هزار تومان خرجی برای همسرش سوار خودروی خود شد.

ساعتی از رفتن مرد به سرکارش نگذشته بود که همسر جوان او پول‌ها را از روی طاقچه برداشت و برای خرید از خانه خارج شد، او بعد از دقایقی در حالیکه چند ماده شوینده خریده بود به خانه بازگشت  و مشغول پختن ناهار شد. ظهر وقتی مرد جوان خسته از کار روزانه به خانه بازگشت و متوجه شد همسرش به جای خرید حبوبات، مواد شوینده خریداری کرده  به شدت عصبانی شده و با وی درگیر شد.

در حالی که زن جوان به خاطر رفتار شوهرش رنجیده بود شروع به گریه کرد ودر این هنگام مرد جوان ناگهان فکر سیاهی به سرش زد. او به به زیر زمین رفت و درحالی‌که یک گالن 8 لیتری بنزین در دست داشت به نزد همسرش برگشت.

مرد جوان در حالت عصبانیت گالن بنزین را روی سر خود و همسرش خالی کرد، اما در همین هنگام ناگهان مقداری از بنزین برروی آبگرمکن آشپزخانه ریخت و شعله‌های آتش همه جا را فرا گرفت.

زن جوان در حالی‌که در شعله های آتش می‌سوخت سعی کرد شوهرش را نجات دهد اما وقتی همسایه‌ها را دید که با مشاهده شعله‌های آتش به کمک آنها آمده‌اند، از شدت درد و سوزش از حال رفت.

ساعتی بعد، پیکر نیمه جان زن و شوهر جوان در برابر دیدگان3 فرزند خردسالشان به بیمارستان سوانح و سوختگی انتقال یافت و ماموران کلانتری 127 نارمک به سرعت خود را به بیمارستان رساندند.

زن که به سختی قادر به حرف زدن بود در روی تخت بیمارستان به ماموران پلیس گفت که هیچ شکایتی از همسرش ندارد و می‌داند که او در شرایط عصبی مرتکب این حادثه تلخ شده است.

پس از اظهارات زن جوان، ادامه رسیدگی به پرونده به بهبودی کامل زن و شوهر موکول شد اما  18 روز بعد زن جوان در جدال با مرگ بازنده شد و جان باخت.

با مرگ زن جوان از آنجا که این موضوع به ماجرایی جنایی تبدیل شده بود،  رسیدگی به پرونده در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران ادامه یافت و  روز گذشته مردجوان که از مرگ همسرش به شدت متاثر بود در مقابل بازپرس روشن قرار گرفت.

مرد جوان در حالی‌که  بغض رهایش نمی‌کرد به بازپرس جنایی گفت: خیلی پشیمانم، همسرم را خیلی دوست داشتم. کاش شرایط زندگی‌ام بهتر بود تا در آن لحظه بخاطر 5 هزار تومان این حادثه رخ نمی‌داد.

با دستور بازپرس روشن کارآگاهان اداره 10 آگاهی پایتخت– ویژه رسیدگی به پرونده های قتل – تحقیقات تخصصی از این مرد را که خود نیز دچار سوختگی سختی است آغاز کرده‌اند.

کد خبر 24755

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز