سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۳۸۶ - ۱۶:۵۳
۰ نفر

گروه حوادث: زن جوانی که مدعی است با همدستی شوهرش دست به یک سرقت مسلحانه در لاکانشهر زده بود، به اتهام قتل شوهرش بازداشت شد.

ساعت 20 شنبه 9 تیر، زن جوانی شوهر 27 ساله  خود را که در شرایط بحرانی به سر می برد به بیمارستان رساند، در حالی که بررسی‌های اولیه نشان می داد مرد جوان با مصرف قرص برنج مسموم شده است تلاش ها برای نجات وی آغاز شد اما با بی نتیجه ماندن اقدامات پزشکی وی نیمه شب بر روی تخت بیمارستان جان باخت.

با گزارش مرگ مشکوک این مرد به بازپرس کشیک قتل تهران ، قاضی روشن بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تحقیقات در این باره را آ‌غاز کرد و در حالی که خانواده مقتول مدعی بودند که همسر وی از این جنایت ا‌طلاع دارد، بازپرس جنایی دستور بازداشت او را صادر کرد.

روز سه‌شنبه این زن جوان در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران مقابل بازپرس روشن قرارگرفت تا  از خود در برابر اتهام قتل همسرش دفاع کند. اما این زن با بیان اینکه وی و همسرش به یکدیگر علاقه مند بوده‌اند مدعی شد که همسرش اقدام به خودکشی کرده است.

زن جوان در بازجویی‌ها به بازپرس جنایی گفت: سال پیش من و شوهرم در لاکانشهر با همدستی یکدیگر دست به یک سرقت مسلحانه زدیم، اما پلیس بعد از چند ماه او را ردیابی کرده و بازداشت شد، اما او بدون اینکه پای مرا به ماجرا بکشد به سرقت اعتراف کرد، ولی در راه انتقال به زندان اقدام به فرار کرد و از آن پس زندگی مخفیانه خود را آغاز کرد تا اینکه دوشنبه به علتی نامعلوم اقدام به خودکشی کرد.

برپایه این گزارش، ادعاهای این زن در حالی مطرح شده که پدر همسر او در مراحل تحقیق ادعا می‌کند که عروسش چند ماه قبل نیز با همکاری پسر عموی خود با خوراندن داروی خواب‌آور او را  بیهوش کرده وخودرواش را به سرقت برده‌اند، اما بعد از مدتی مجبور به بازگرداندن خودرو شده‌اند.

اما زن جوان دربرابر این  ادعای پدر شوهرش گفت: همسرم خودش خودروی پدرش را دزدیده بود و من در سرقت با او همکاری نداشتم.

با اظهارات ضد و نقیض زن جوان، بازپرس روشن وی را به اتهام ارتکاب قتل در اختیار کارآگاهان اداره 10 آگاهی -ویژه قتل- قرار داد تا بازجویی‌های فنی و تخصصی واقعیت را روشن کند.

کد خبر 25737

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز