گروه حوادث: کامیون حامل میلگرد وقتی به تقاطع بزرگراه نیایش و خیابان ولیعصر نزدیک شد، ترمز برید و بعد از تصادف با خودروی نماینده مجلس، اتوبوس خط واحد و چند خودروی دیگر متوقف شد.

این حادثه حدود ساعت 20شامگاه شنبه رخ داد. کامیون قدیمی حامل میلگرد در بزرگراه نیایش در حرکت بود اما زمانی که به تقاطع خیابان ولیعصر نزدیک شد، راننده هر چه تلاش کرد نتوانست ترمز بگیرد. کامیون با سرعت به حرکت ادامه داد و راننده با دیدن اتوبوس شرکت واحد در خیابان، به تصور اینکه اتوبوس خالی است، به سمت آن تغییر مسیر داد.

داخل اتوبوس علاوه بر راننده، 3مسافر دختر نیز حضور داشتند و کامیون با شدت زیاد به اتوبوس برخورد کرد، طوری که تعدادی از میلگردها وارد اتوبوس شدند اما خوشبختانه به کسی آسیب وارد نشد. پس از آن کامیون که هنوز متوقف نشده بود، با چند خودروی سواری نیز تصادف کرد که یکی از آنها پرشیای مهدی دواتگری، نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی بود. در این حادثه راننده نماینده مجلس آسیب دید که با حضور امدادگران اورژانس، در محل به‌صورت سرپایی درمان شد. در این حادثه به کسی آسیب جدی وارد نشد اما خسارات زیادی به اتوبوس و خودروهای سواری وارد شد.

کد خبر 250740
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز