همشهری آنلاین: رییس پلیس پیشگیری ناجا کشور از خدمت رسانی ۵۰۰ هزار پلیس و همیار پلیس به مهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش ایرنا، ˈتقی مهریˈ در بازدید از جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد افزود: استفاده از اقامتگاه‌های پیش بینی شده از سوی ستادهای سفرهای نوروزی در مناطق مختلف کشور و رعایت اصول ایمنی از سوی رانندگان از مهمترین راه‌های افزایش امنیت سفر است.

وی با اشاره به کاهش آمار تلفات جاده ای نوروز امسال نسبت به سال‌های گذشته تصریح کرد: این موفقیت، پیامد مشارکت مردم و تلاش شبانه روزی نیروهای حافظ نظم و امنیت در جاده‌هاست.

رییس پلیس پیشگیری ناجای کشور با بیان اینکه جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد به دلیل قرار داشتن در محل اتصال استان‌های مرکز به جنوب کشورجاده‌های پرتردد کشور است، از نحوه استقرار پلیس در جاده ها و کاهش 31 در صدی خسارات سوانح در این استان ابراز رضایت کرد.

همزمان با برنامه ریزی ایام تعطیلات نوروزی نیز فرمانده پلیس راه کشور اعلام کرده بود، کارت و شناسنامه پلیس، ویژه 10 میلیون دانش آموز همیار پلیس صادر و برای آنها ارسال می‌شود.

«محمدرضا مهماندار» افزود: جلب مشارکت‌های مردمی در کنترل ترافیک و کاهش حوادث با مشارکت آموزش و پرورش بویژه همیاران پلیس از موفقیت‌ها ی نیروی انتظامی است.

به گفته وی، طی سه سال گذشته میزان تلفات در کشور با اجرای این طرح کاهش یافته که بخشی از آن را مرهون زحمات مسوولان آموزش و پرورش هستیم، زیرا معتقدیم ارایه تذکرات از سوی دانش آموزان به والدین در صورت مشاهده تخلف و رعایت نکردن قوانین، تاثیرگذار بوده است.

کد خبر 254216
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز