همشهری‌آنلاین: دفتر کار روزانه تخصصی روابط عمومی و ارتباطات نسخه سال ۱۳۹۳ منتشر شد.

دفتریادداشت

این دفتر کار روزانه تخصصی راهنمای مناسبی برای مدیران، متخصصان، کارورزان و علاقه‏‌مندان روابط عمومی و ارتباطات است. در این مجموعه علاقه‌مندان می‌توانند به صورت روزانه از مهم‌ترین رویداد‌های مرتبط با کار روابط عمومی باخبر شوند، به صورت هفتگی و روزانه برنامة کاری خود را یادداشت کنند و گزارش فعالیت‌های خود در آن روز را برای ثبت در تاریخ یادداشت نمایند.

با داشتن این دفترچة یادداشت، در پایان سال هر شخص شِمای کلی همه فعالیت‌های خود در سال جاری را پیش چشم خواهد داشت. همچنین به شیوه‌ای تدریجی ولی پیوسته با مهم‌ترین مسائل و مفاهیم مرتبط با رشتة تخصصی روابط عمومی و حوزه‌های مرتبط با آن مانند مدیریت روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی، پژوهش در روابط عمومی، روزنامه‌نگاری، مبانی کار رسانه، نرم افزارهای تخصصی، آینده‏‌پژوهی، مفاهیم و اصول مهارت‌یابی و ایفای خدمت در روابط عمومی و اصول ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی آَشنا خواهد شد.

همه کارورزان واحدهای روابط عمومیِ همه سازمان‌ها مخاطبان این مجموعه هستند. بخش‌های مختلف این دفتر کار روزانه به گونه‏‌ای تدارک دیده شده است که مدیران روابط عمومی، کارکنان باسابقه، طراحان گرافیک، نویسندگان و سردبیران انتشارات درون سازمانی و برون سازمانی، مسئولان واحد ارتباط با رسانه‌ها و تبلیغات و همه مدیران سازمانی و کارکنانی که به نوعی با واحد روابط عمومی سازمان ارتباط دارند یا درگیر تعامل با سازمان‌های رقیب یا همکار هستند و نیازمند دانشی بیشتر درباره ارتباطات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی، هرکدام نکته‌ای مفید در این دفتر کار روزانه خواهند یافت. علاوه بر این پیشنهاد‌های زندگی و گزارش‌گیری از فعالیت‌های هفتگی و ماهیانه نیاز همه افراد است.

این دفتر کار توسط دپارتمان تخصصی روابط عمومی موسسه فرهنگی و هنری دانش و اندیشه راهبردی دایره تهیه شده و اطلاعات بیشتر درباره آن از طریق وب‌سایت www.prcalendar.ir در دسترس قرار دارد.

کد خبر 255209
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز