همشهری آنلاین: تیم‌ منتخب کشتی آزاد در مجموع تیمی پنجم شد و تیم فرنگی نوجوانان با ۷۳ امتیاز نایب قهرمان شد.

wrestling

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این رقابت‌ها فرنگی‌کاران صاحب 4 مدال نقره و 3 مدال برنز و آزادکاران صاحب 2 مدال نقره و 2 مدال برنز شدند.


تیم‌های منتخب کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان ایران در آخرین روز مسابقات، چهار مدال کسب کردند که ارسلان تاتاری، هاشم محمودی، محمدرضا آقانیا و علی خلیل‌زاده دو مدال نقره و دو برنز برای کشورمان به دست آوردند.


در سومین و آخرین روز این پیکارها که با شرکت تیم های 12 کشور از جمله ایران برگزار شد، عصر روز یکشنبه (24 فروردین) ارسلان تاتاری در وزن 85 کیلوگرم کشتی آزاد نوجوانان در دیدار پایانی مغلوب کشتی‌گیر روسیه شد و از دست یافتن به مدال طلا بازماند.


در رقابت‌های فرنگی و در وزن 63 کیلوگرم، هاشم محمودی در دیدار پایانی برابر کشتی‌گیر ترکیه شکست خورد و به مدال نقره قناعت کرد. محمدرضا آقانیا و علی خلیل‌زاده، کشتی‌گیران وزن‌های 50 و 85 کیلوگرم تیم فرنگی کشورمان نیز به مدال برنز رسیدند.

روز قیل نیز نعیم حسن‌زاده، آزادکار وزن ۱۰۰ کیلوگرم مدال برنز، احمد بذری در وزن ۶۹ کیلوگرم نقره و در وزن ۴۲ کیلوگرم علیرضا گودرزی مدال برنز گرفتند، و پویا ناصر پور در وزن ۴۶ کیلوگرم فرنگی نقره، کرامت عبدولی در وزن ۵۸ کیلوگرم نقره، محمدرضا مختاری در وزن ۴۲ کیلوگرم مدال برنز، امین قلاوند در وزن ۵۴ کیلوگرم مدال نقره را به دست آوردند.

 

کد خبر 255815
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز