همشهری آنلاین: رئیس جمهور شبکه تلویزیونی 24 ساعته پخش اخبار به زبان انگلیسی (press tv) را افتتاح کرد

محمود احمدی نژاد در مراسم آغاز به‌کار شبکه تلویزیونی 24 ساعته پخش اخبار به زبان انگلیسی (press tv) افزود:

در ایام ولادت حضرت زهرای اطهر (س) که کانون لطف الهی برای بشراست آغازبه کار شبکه تلویزیونی press را که پیرو آن حضرت و رحمت برای همه بشر خواهد بود اعلام می‌کنم.
خبرگزاری‌ فرانسه‌ هم در خبری‌ از تهران‌ گزارش‌ داد ‌‌‌ایران‌ امروز دوشنبه‌ اولین‌  شبکه‌ تلویزیونی‌ ماهواره‌ای‌ خبری‌ انگلیسی‌ زبان‌ خود موسوم‌ به‌ ‌ پرس‌ تی‌ وی‌‌ را با حضور محمود احمدی‌ نژاد رییس‌ جمهور ایران‌ راه‌ اندازی‌ کرد‌
رییس‌ جمهور ایران‌ در مراسم‌ راه‌ اندازی‌ این‌ شبکه‌ ضمن‌ اعلام‌ انکه‌ مطبوعات‌ و رسانه‌های‌ غربی‌ که‌ بر خلاف‌ انچه‌ ادعا می‌ کنند‌ تحت‌ کنترل‌ امریکای‌ سلطه‌گر هستند گفت‌ این‌ رسانه‌ ها هم‌ اشغال‌ سرزمین‌ها را توجیه‌ می‌ کنند و هم‌ قصد دارند بر جان‌ و روح‌ مردم‌ سلطه‌ داشته‌ باشند و رسانه‌ هایی‌ که‌ کار خود را به‌ درستی‌ انجام‌ دهند بسیار نادر هستند‌
احمدی‌ نژاد افزود رسانه‌ ای‌ که‌ امروز متولد شد باید حامی‌ مظلومان‌ باشد.

اظهارات رئیس سازمان صداوسیما
رئیس سازمان صداوسیما گفت: پرس تی وی تریبونی برای اکثریت خاموش جهان است؛ کسانی که به دلیل نداشتن تریبون آزاد و مستقل اقلیت نشان داده می‌شوند.
عزت الله ضرغامی بعد از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح نخستین شبکه ماهواره ای انگلیسی زبان ایران  تلاش برای انعکاس واقعیات تحولات جهانی و ایران اسلامی را از اهداف شبکه ماهواره ای انگلیسی زبان صدا و سیما برشمرد و افزود: این شبکه فرصتی برای معرفی راه نورانی است که بنیانگذار انقلاب اسلامی پیش روی مردم مستضعف و مظلومان جهان گشوده است.

وی افزود: پرس تی وی فرصتی برای طرح ارمان ها و دیدگاههای نوین مسئولان جمهوری اسلامی و به تصویر کشیدن پیشرفت های عظیم جوانان ایرانی است.

ضرغامی خاطر نشان کرد: فرهنگ و تمدن غنی ایرانی و پیشینه گرانسنگ تاریخ این مرز و بوم ذخیره ای ارزشمند و پشتیبانی محکم برای این رسانه است.

رئیس سازمان صدا و سیما بازگویی حقایق و اطلاع رسانی شفاف را عمده ترین هدف نخستین شبکه انگلیسی زبان صدا و سیما دانست و ابراز امیدواری کرد این شبکه مردم جهان را با صدایی متفاوت و نگاهی نو برای دیدن واقعیات جهان اشنا کند.

کد خبر 25647

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز