یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: در آستانه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب، رئیس شورای شهر تهران، با حضور در شهر کتاب مرکزی از مردمی که در حاشیه مصلی، زندگی و دشواری‌های برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی را با صبوری تحمل می‌کنند تقدیر کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، احمد مسجدجامعی با حضور در شهر کتاب مرکزی واقع در خیابان شریعتی پس از دیدار با مسئولان این مرکز، پای صحبت‌های اهالی محل و اعضای شورایاری‌های منطقه نشست.

مسجدجامعی گفت: همکاری شهرداری و وزارت ارشاد در برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب قابل تقدیر است و شهرداری تهران نهایت تلاش خود را برای همراهی با برگزارکنندگان نمایشگاه به کار گرفته است. اما به هر حال برگزاری نمایشگاه دشواری‌هایی برای اهالی به وجود می‌آورد که بخشی از آنها ناشی از ازدحام جمعیت و ترافیک است. دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان نمایشگاه باید به نحو شایسته‌ای از صبوری و همکاری مردم منطقه و همسایگان نمایشگاه قدردانی کنند.

وی همچنین با ارسال پیامکی از صبوری و همکاری اهالی محل و همسایگان نمایشگاه قدردانی کرد و قول داد تغییر مکان نمایشگاه را برای دوره‌های بعدی پیگیری کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پایان ضمن قدردانی مجدد از همسایگان مصلی، وعده داد: تلاش شهرداری این است که هر چه سریعتر محل جدید نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب آماده شود.

بر اساس این گزارش، در این مراسم اعلام شد اخیراً میز کتاب‌ تهران در این مجموعه راه‌اندازی شده و قرار است به زودی نشست‌های تخصصی درباره تهران نیز برگزار شود.

کد خبر 256584
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز