همشهری‌آنلاین: همزمان با ۱۲ اردیبهشت و روز گرامی‌داشت مقام معلم، رئیس شورای شهر تهران، به دیدار معلمان منطقه ۵ رفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، احمد مسجد جامعی، صبح جمعه 12 اردیبهشت و در حاشیه برنامه تهرانگردی در منطقه 5 به دیدار معلمان مدرسه شهید سیاوش وصال واقع در محله کن رفت و با آنان گفتگو کرد.

در این دیدار که با حضور معلمان و اعضای انجمن اولیا و مربیان این مدرسه برگزار شد، رئیس شورای شهر تهران، پایحرف‌ها و خاطراتآموزگاران دیروز نشست و تاریخچه ای از مدارس روستای کن را به دست آورد.

این مدرسه، اولین مدرسه دخترانه در روستای کن است و به دست مرحوم حجت الاسلام والمسلمین تهرانی در دهه چهل تاسیس شده است. به پیشنهاد مسجد جامعی، قرار شد عکسی از این روحانی خیر در محل مناسبی از مدرسه نصب شود.

وی در این دیدار با اشاره به نقش والای معلم در تربیت انسان گفت: کار شما ستودنی است و باید به خاطر سال ها تلاش، صبر، تعلیم و تربیت فرزندان این شهر، از شما تشکر و قدردانی کرد.

رئیس شورای شهر تهران، همچنین در مدرسه نابینایان جواد موفقیان حاضر شد و بامعلمان و دانش آموزان روشندل این مدرسهکه در برخی رشته های ورزشی دارای مقام های جهانی بودند دیدار و گفتگو کرد.

مسجد جامعی پس از این دیدار صمیمانه که با برگزاری برنامه هایی توسط دانش آموزان مدرسه همراه بود، درباره درخواست معلمان این مدرسه و سایر مدارس مربوط به نابینایان اظهار داشت: مصوبه ای به تصویب شورای شهر رسیده که شهرداری را به پرداخت هزینه های رفت و آمد روشندلان ملزم می کند.

وی تاکید کرد: هزینه های این مدرسه را تا عملی شدن کامل طرح، شهرداری منطقه 5 بر عهده می گیرد تا بتوانیم این طرح را در کل شهر تهران، جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به کمک همه اقشار جامعه به این گروه از شهروندان، خطاب به معلمان این مرکز گفت: شما زحمات بسیاری برای این دانش آموزان می کشید و در این روز که به نام شماست باید به شما خسته نباشید گفت.

رئیس شورای شهر تهران، در پایان به دیدار درویش رضا منظمی، از اساتید پیشکسوت موسیقی رفت. رئیس شورای شهر در این دیدار خطاب به استاد منظمی گفت: شما هم استادان بزرگی داشته اید و هم شاگردان بزرگی تربیت کرده اید و معلم بسیاری از نوازندگان جوان فعلی بوده اید به همین دلیل روز معلم را به شما و خانواده تان تبریک می گویم.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱