یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۵:۲۱
۰ نفر

عباس جدیدی، معاون نظارت شـورای شـهر تهران در دیدار با سیدمحمد آقامیر، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری و سازمان ورزش شهرداری قدم‌های بسیار خوب و مهمی را برای جذب مردم به ورزش برداشته و فضاها و امکانات رایگانی را در بیشتر مناطق و محلات تهران آماده کرده است، گفت: البته من بر این باورم که باید تعامل بیشتری بین سازمان ورزش شهرداری با سایر بخش‌ها برقرار باشد تا استفاده بهینه تری از این فضاها و امکانات توسط مردم صورت گیرد.


به گفته وی تهران بزرگ در کنار فضای سبز و حمل‌ونقل و سایر امور نیاز به تنفس و ارتقای سطح سلامتی و شادابی مردم دارد و این امر میسر نمی‌شود مگر با توسعه ورزش همگانی و سوق دادن مردم به این مسیر تا جامعه‌‌ای سالم و پر نشاط داشته باشیم.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور ورزشکاران در شورای شهر تهران اضافه کرد: تعامل و همکاری بین سازمان ورزش شهرداری با شورایاری‌ها و وزارت ورزش و ادارات تربیت بدنی تهران باید بسیار نزدیک‌تر و هماهنگ‌تر باشد تا بتوانیم قدم‌های مثبت و مثمر ثمری برای سهل‌الوصول کردن ورزش همگانی برداریم.

جدیدی همچنین پیشنهاد داد تا یک کارگروه متشکل از رئیس و کارشناسان سازمان ورزش شهرداری و معاونت نظارت شورا تشکیل شود تا هر دو هفته یک‌بار در نشست‌های تخصصی راه‌های همکاری بیشتر این معاونت با سازمان ورزش شهرداری مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد.

جدیدی گفت: اگر نیاز به مصوبه جدیدی برای سازمان ورزش شهرداری باشد باید به‌صورت کارشناسی شده مطرح شود تا جهت تصویب به صحن علنی شورا ارائه شود.

کد خبر 257444

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز