چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۸۶ - ۱۶:۲۴
۰ نفر

گروه حوادث: مرد جوان بعد از اخراج از کارخانه کلوچه‌پزی... نقشه سرقت‌های خونینی را طراحی کرد که درجریان آن وی و 3 همدستش هنگام شوخی با یکدیگر به راننده‌های مسافرکش با چاقو حمله‌ور می‌شدند.

نیمه‌شب  8 تیرماه،  وقتی پیکر نیمه جان مرد مسنی  به بیمارستان فیاض‌بخش  انتقال یافت، موضوع به پلیس آگاهی کرج گزارش شد و ساعاتی بعد مأموران به بازجویی از این مرد دست زدند.
مرد سالخورده در جریان بازجویی‌ها گفت: ساعت یازده ونیم شب بود که 4 مرد جوان را به صورت دربستی از شهریار سوار خودرو پژوام  کردم تا آنها را به میدان آزادی ببرم.
مسافران جوان در طول مسیر دائماً با یکدیگر شوخی می کردند ناگهان در نزدیکی جاده مخصوص یکی از آنها یکباره چاقویی را بر روی گلویم قرار داد و تهدید کرد اگر کنار جاده توقف نکنم مرا به قتل می رسانند، ابتدا فکر کردم شوخی می‌کنند اما وقتی که متوجه نقشه شوم آنها شده و مقاومت کردم  آنها به طرز وحشیانه‌ای با چاقو به من
حمله ور شدند . مردان جوان  بعد از وارد آوردن ضربات چاقو مرا از خودرو به بیرون پرت کرده و فرار کردند.با اظهارات این مرد شماره خودروی سرقتی در اختیار کارآگاهان پلیس سراسر کشور قرار گرفت، در حالی که با گزارش شکایت‌های مشابه تحقیقات برای یافتن سرنخی از اعضای باند آغاز شده بود،صبح  دوشنبه گذشته مأموران پلیس محمدشهر پس از آنکه به سرنشینان یک پژو که به طرز وحشتناکی در حال لایی کشیدن و ویراژ دادن بودند مشکوک شده و در جریان تعقیب و گریزی آنها را به دام انداختند.
هنگامی که مشخص شد این خودرو همان پژوی سرقتی است سرنشینان آن به کلانتری انتقال یافته و تحت بازجویی قرار گرفتند.
با انتقال متهمان به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی کرج، سردسته باند به نام رحیم در بازجویی‌ها مدعی شد: مدتی قبل پس از آ‌نکه از شرکت تولید کلوچه اخراج شدم تصمیم به سرقت گرفتم. وقتی 3 نفر از دوستانم حاضر به همدستی در سرقت ها شدند نقشه خود را به اجرا گذاشتیم، برای سرقت  به سراغ رانندگان خودروهای مسافرکش رفته و بعد از آنکه خودرو را به صورت دربست کرایه می کردیم در مسیر در حالی که با یکدیگر شوخی می کردیم ناگهان به راننده حمله‌ور شده و خودرویش را به سرقت می بردیم ، بعد از ربودن خودرو نیز اموال داخل خودرو را به سرقت برده و بعد از چند روز آنها را در خیابان رها می‌کردیم.
کد خبر 25818

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز