فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی باید در جهت تسهیل زندگی مردم مورد استفاده نهادهای مختلف قرار گیرد.

روزنامه ابتکار؛۱۳ اردیبهشت

این مطلب را سخنرانان نهمین همایش روابط عمومی الکترونیک که  در محل هتل المپیک تهران برگزار شد، مورد تأکید قرار دادند. به گزارش همشهری در این همایش،پیام رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام قرائت شد که در آن تاکید شده بود که عملکرد سازمان‌ها و نهادهای کوچک و بزرگ موجود در دهکده جهانی، براساس توانایی آنها در برقراری ارتباط مناسب با مخاطبان و ذی‌نفعان سنجیده می‌شود.

معصومه ابتکار نیز در پیامی به این همایش اظهار داشت: در جهانی که با تهدیدات جدی زیست‌محیطی و روند رو به فزونی تخریب طبیعت روبه‌روست، روابط عمومی‌ها حلقه‌ای مشترک برای پایداری توسعه به‌حساب می‌آیند. علی اسماعیل‌زاده، فعال حوزه رسانه‌های مجازی نیز به بیان تجربیاتی از به‌کارگیری رسانه‌های نوین مجازی در شهرداری تهران طی سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: در نوروز امسال شهرداری تهران با استفاده از ظرفیت رسانه‌های موبایلی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به برگزاری جشنواره فیلم و عکس میهمان تهران کرد.

سید غلامرضا کاظمی دینان، رئیس ستاد برگزاری دومین هفته روابط عمومی ایران نیز به ارائه گزارشی از برنامه‌های این هفته که از 27اردیبهشت تا 2خرداد برگزار می‌شود، اشاره کرد و اظهار داشت: در این هفته از مقام علمی دکتر مهدی فرقانی استاد ارتباطات دانشگاه تجلیل می‌شود.

کد خبر 259672
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز