همشهری آنلاین: رئیس جمهور روسیه گفت: وقتی افراد از حد و مرزها عبورمی‌کنند، این نشانه قوت آنها نیست بلکه از ضعف آنها حکایت دارد. اما شاید برای یک زن، ضعیف بودن بدترین خصیصه ممکن نباشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از واشنگتن‌پست، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه درپاسخ به سخنان اخیر هیلاری کلینتون، وزیرخارجه سابق آمریکا که عملکرد او را به «آدولف هیلتلر»، دیکتاتور سابق آلمان تشبیه کرده بود، واکنش تندی نشان داد و ضمن ضعیف خواندن کلینتون، تاکید کرد که وی هیچ‌گاه دربیانات خود شخصی محترم نبوده است.

پوتین همچنین تصریح کرد که «بهتر است با یک زن وارد بحث نشوم».

وی افزود:وقتی افراد ازحد و مرزها عبورمی‌کنند، این نشانه قوت آنها نیست بلکه از ضعف آنها حکایت دارد. اما شاید برای یک زن، ضعیف بودن بدترین خصیصه ممکن نباشد.

پوتین درحالی این واکنش تند را خطاب به هیلاری کلینتون نشان می‌دهد که وی گزینه احتمالی حزب دموکرات آمریکا برای جانشینی باراک اوباما است. اخیرا رئیس‌جمهورآمریکا نیز از وی به‌عنوان گزینه‌ای شایسته برای ریاست‌جمهوری یاد کرده بود.

تنش‌ها بین مقامات روسیه و آمریکا پس از آن تشدید شد که با سقوط دولت قانونی یانوکویچ در اوکراین توسط طرفداران غرب، ساکنان شبه‌جزیره کریمه دریک همه پرسی رای به استقلال خود ازاکراین و پیوستن به خاک روسیه دادند.

کد خبر 261558

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجامع‌ جهانی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha