شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرکل هواشناسی استان تهران گفت: امروز و فردا (شنبه ۱۷ خرداد و یکشنبه) آسمان تهران در برخی ساعات به ویژه بعد ازظهر با افزایش ابر و وزش باد شدید در برخی نقاط طوفان همراه با گرد و خاک خواهد بود.

توفان و باد در تهران

محمدعلی عزیزاقلی ایرنا گفت: امروز آسمان استان تهران کمی تا قسمتی ابری که در ساعات بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد شدید و در شهرهای جنوبی استان گرد و خاک مواجه خواهد بود.

وی ادامه داد: فردا نیز هوای تهران قسمتی ابری گاهی با وزش باد و در بعدازظهر افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد شدید در پاره‌ای از نقاط توفان و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

عزیزاقلی در مورد سرعت باد در روز گذشته گفت: میانگین سرعت وزش باد بین 75 - 80 کیلومتر درساعت بود که در لحظاتی کوتاه در فرودگاه مهرآباد تا 90 کیلومتر درساعت نیز به ثبت رسید.

مدیرکل هواشناسی استان تهران، بیشینه و کمینه دمای امروز تهران را 35 و 21 درجه سانتیگراد اعلام کرد.

عزیزاقلی در مورد وضعیت دمای نقاط مختلف استان در 24 ساعت گذشته بیان کرد: ایستگاه‌های فیروزکوه - امین آباد با هشت درجه و ورامین با 34 درجه سانتیگراد، کمترین و بیشترین دمای استان تهران را داشتند.

وی در مورد وضیعت بارندگی گفت: در طول شبانه روز گذشته فرودگاه مهرآباد کمتر از یک دهم (0.1) میلیمتر و چیتگر با 2.2 میلیمتر کمترین و بیشترین بارندگی را در سطح ایستگاه‌های استان تهران داشتند.

کد خبر 261778

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha