مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار منطقه ۱۸ با اشاره به اینکه طرح پردیس خودرو به کمیسیون ماده ۵ رفته تا بررسی شود؛ گفت: در صورتی که این طرح تایید شود ترمینال جنوب، غرب جمع و به پردیس خودرو در تلاقی ۴۵ کیلومتری بهار و آیت‌الله سعیدی منتقل می‌شود.

وحید نوروزی

به گزارش فارس، وحید نوروزی در جریان بازدید  در خصوص رینگ بزرگراهی کلانشهر تهران گفت: 12.5 کیلومتر از این رینگ در منطقه 18 قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بزرگراه فتح و سعیدی را در منطقه 18 داریم گفت: سه بزرگراه مهم در حال بهره‌برداری در منطقه 18 است.

نوروزی با بیان اینکه دو بزرگراه در دست احداث است گفت: یکی از این بزرگراه‌ها 45 متری بهار است که مکمل بزرگراه 76 کیلومتری شهید بروجردی است.

نوروزی اضافه کرد: طرح پردیس خودرو به کمیسیون ماده 5 رفته تا بررسی شود؛ در صورتی که این طرح تایید شود ترمینال جنوب، غرب جمع و به پردیس خودرو در تلاقی 45 کیلومتری بهار و آیت‌الله سعیدی منتقل می‌شود.

شهردار منطقه ۱۸ گفت: زمینی در حدود 100 هکتار در این منطقه در نظر گرفته شده که البته این موضوع فعلاً در حد مطالعه و مشاوره است و باید در کمیسیون ماده 5 تأیید شود.

وی تأکید کرد: در پی این هستیم که این طرح مصوبه ماده 5 را بگیرد.

وی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به اینکه ورودی شهر تهران بسیار مهم است گفت: باید در راستای کاهش بار ترافیکی برنامه‌هایی در این زمینه انجام دهیم.

شهردار منطقه 18 در بخش دیگری از سخنانش درباره طرح‌های دیگری که قرار است در این منطقه اجرا شود گفت: یکی دیگر از این طرح‌ها مرکزی برای خرید و فروش خودروهای لوکس است که این موضوع نیز در حال مطالعه و بررسی است.

کد خبر 261869

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha