همشهری آنلاین: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: در مجموعه های فرهنگی تابعه شهرداری تهران برنامه های ویژه ای بر طبق رویکردهای ۱۸گانه ابلاغ شده توسط شهردار تهران برای استقبال از فصل تابستان پیش بینی شده است.

به گزارش مهر،حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی ، هنری و تفریحی شهرداری تهران در فصل تابستان در خانه های 14گانه سراهای محله، خانه هاي فرهنگ سازمان فرهنگي و هنري و همچنین در بوستان ها و يا مراكز فرهنگي بزرگ مناطق 22 گانه شهر برگزار می شود.

وی ادامه داد: هریک از سازمان ها، شرکت ها نظیر برج ميلاد، باغ موزه قصر، ميدان امام حسين (ع) و شرکت بهره مترو مسئولیت اجرای فعالیت های فرهنگی، هنری و تفریحی منطبق با ماموریت ها و وظایف خود را برعهده دارند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران همچنین بیان کرد: توسعه فعالیت های فرهنگی در ایام تابستان با محوریت استفاده از مشارکت های مردمی و کانون های محلی است. این در حالی است که بهره گیری از ظرفیت های جشنواره های شمسه، شکوفا، مشکات و تسنیم نیز در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین امرودی با بیان اینکه برنامه های آتی مدیریت شهری در تابستان در حوزه های اوقات فراغت، گردشگری مذهبی، مدارس و ماه مبارک رمضان تقسیم بندی شده گفت: با این رویکردها فعالیت های متنوع و خلاقی برنامه ریزی شده که اجرایی می شود.

معاون شهردار تهران از آغاز به کار برنامه های گردشگری ماه رمضان تحت عنوان «مهمان طهران» خبر داد و افزود: اجرای تورهای گردشگری ماه رمضان در مسیرهای نیمروزه و یک روزه به مقصد یکی از مکان های مذهبی و امامزاده های شهر تهران از 28 شعبان آغاز و به این مناسبت مراسم افتتاحیه ای تحت عنوان «مهمان طهران» برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: به همت اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران و با مشارکت آموزش و پرورش برنامه های متنوعی نظیر برگزاری کلاس های هنری، مذهبی، ورزشی و تفریحی در 110 مدرسه پایتخت نیز از پایان خرداد اجرایی می شود.

کد خبر 263354

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha