۲ مرد مسلح با حمله به یک مؤسسه مالی و اعتباری در زاهدان ۱۳۰ میلیون ریال پول سرقت کردند و گریختند.

ساعت 7:50  درحالي‌كه كارمندان يك مؤسسه مالي و اعتباري واقع در خيابان مولوي 28زاهدان تازه مشغول به‌كار شده بودند ناگهان 2مرد مسلح را درحالي‌كه نقاب به چهره داشتند روبه‌روي خود ديدند. اين دو نفر كه لباس محلي به تن و 2قبضه كلت كمري در دست داشتند شروع به تهديد 4كارمند مؤسسه كردند و از آنها خواستند روي زمين دراز بكشند. آنها همچنين 2شوكر هم همراه‌شان بود كه گاهي از آن استفاده مي‌كردند.

ترس و وحشت همه كارمندان را فرا گرفته بود. آنها تلاش مي‌كردند كاري نكنند مردان نقابدار تهديدهاي‌شان را عملي كنند. در چنين شرايطي يكي از سارقان سراغ صندوق مؤسسه رفت و موجودي آن را كه 130ميليون ريال بود داخل كيسه‌اي ريخت و درحالي‌كه كارمندان مؤسسه همچنان روي زمين دراز كشيده بودند همراه با همدستش با پاي پياده فرار كرد.چند دقيقه بعد از اين سرقت مسلحانه مأموران پليس خود را به محل حادثه رساندند و تحقيقات براي شناسايي عاملان اين سرقت آغاز شد.

در همين حال رئيس اين شعبه مؤسسه مالي و اعتباري با تأييد وقوع اين سرقت به ايرنا گفت: اين سرقت كمتر از 10دقيقه طول كشيد و سارقان مسلح بعد از سرقت پاي پياده به سمت كوچه مقابل مؤسسه رفتند و از آنجا فرار كردند. وي مبلغ پول‌هاي ربوده شده را 130ميليون ريال اعلام كرد و گفت در اين حادثه هيچ‌يك از كارمندان مؤسسه صدمه‌اي نديدند.بر اساس اين گزارش، پرونده اين حادثه در اختيار پليس آگاهي قرار دارد و تيمي از كارآگاهان تحقيقات براي دستگيري دزدان را آغاز كرده‌‌‌اند.

کد خبر 264882

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha