همشهری‌آنلاین: شماره ۹۳ فصلنامه علمی ـ ترویجی رسانه، (ویژه زمستان ۱۳۹۲) از سوی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها منتشر شد.

شماره ۹۳ فصلنامه علمی ـ ترویجی رسانه، (ویژه زمستان ۱۳۹۲)

به گزارش روابط‌عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها، این شماره از فصلنامه شامل 7 مقاله تخصصی در زمینه جهانی‌ شدن، یادگیری سازمانی، فلسفه نظریه رسانه شوروی، تفکرات حاکم بر اداره رسانه‌ها، .... و شبکه‌های اجتماعی است که توسط پژوهشگران و محققان این حوزه تدوین شده است.

در بخش دیگری از فصلنامه، به گزارش نشست آزادی مسئولانه و تعطیلی رسانه‌ها که 25 اسفند سال 1392 در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها برگزار شده بود، پرداخته شده و پایان‌بخش آن نیز شامل چکیده مقالات این شماره به زبان انگلیسی و گزیده مقالات ارتباطات جمعی است.

عناوین مقالات و نویسندگان این شماره فصلنامه عبارتند از:

  • بررسی مبنای فلسفه نظریه رسانه شوروی با تأکید بر آرای مارکس
  • محمدمهدی فرقانی، حمید عزیزی، فرید عزیزی
  • رابطه یادگیری سازمانی با مدیریت زمان در سازمان‌های رسانه‌ای
  • (مطالعه‌ای در خبرگزاری مهر‌)
  • مهدخت بروجردی علوی و مهدی قمصریان
  • جهانی‌شدن، ملاحظات و فرصت‌ها
  • محمد دادگران و ناصر اسدی
  • زبان، فناوری‌ها و هویت ملی
  • گیتا علی‌آبادی
  • بررسی تطبیقی تفکرات حاکم بر اداره رسانه‌ها در شبکه خبر جمهوری اسلامی ایران و تی‌آرتی ترکیه (تحلیل محتوای اخبار خارجی شبکه خبر و تی‌آرتی)
  • سیدرضا نقیب‌السادات و اسماعیل افقهی
  • تلویزیون‌های ماهواره‌ای و نگرش دختران به روابط پیش از ازدواج
  • غلامرضا تاج‌بخش و محمد دانش‌فر
  • بررسی نگرش خبرنگاران رسانه‌های آن‌لاین نسبت به کارکردهای خبری شبکه‌های اجتماعی
  • حسین امامی رودسری و فیروزه عسگری
  • گزارش نشست آزادی مسئولانه و تعطیلی رسانه‌ها (اسفند 92)
  • فهرست گزیده مقالات ارتباطات جمعی
کد خبر 265662

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha