همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: نتیجه جلسه‌ای که با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری داشتیم این بود که متوجه شدیم برخی دغدغه‌ها هنوز باقی است.

به گزارش تسنيم، قاسم جعفری درباره جزئیات جلسه اخير تعدادی از استیضاح‌کنندگان وزیر علوم، تحقيقات و فناوري با دكتر رضا فرجی‌دانا، گفت: در این جلسه فرجی‌دانا توضیحاتی در مورد برنامه‌های وزارت علوم، تحقيقات و فناوري برای رفع دغدغه‌‌های نمایندگان ارائه کرد، اما همچنان دغدغه‌های اصلی نمایندگان رفع نشده و به قوت خود باقی است.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد هفته آینده جلسه‌ای بین نمایندگان استیضاح‌کننده و وزیر علوم، تحقيقات و فناوري برای بررسی اقدامات فرجي‌دانا در جهت رفع دغدغه‌های اصلی نمایندگان برگزار شود. البته تصمیم‌گیری نهایی در زمینه استیضاح وزير علوم به پس از این جلسه موکول شد.

طبق اين گزارش، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی‌ لارگانی از طراحان استیضاح وزیر علوم، تحقيقات و فناوري نيز گفت: تا حدودی برای رفع دغدغه‌های نمایندگان استیضاح‌کننده، پیشرفت‌هایی صورت گرفته و این احتمال نیز وجود دارد که مجدداً تلاشی برای رفع این دغدغه‌ها انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: ما امیدواریم که وزیر علوم، تحقيقات و فناوري پاسخ‌گوی همه تعهداتی باشد که در جلسه‌ با رئيس مجلس شوراي اسلامي داده است.

موسوي لارگاني از برگزاری نشست مشترک نمایندگان استیضاح‌کننده با فرجی‌دانا ظرف هفته آينده خبر داد و گفت: اين جلسه جهت بررسی اقدامات انجام شده برای رفع دغدغه‌های نمایندگان داشته باشند.

کد خبر 267113

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha