۴ مرد افغان که با راه‌اندازی شبکه سرقت خودرو، خودروهای مسروقه را اوراق می‌کردند و لوازم آنها را می‌فروختند دستگیر شدند.

چندي قبل مأموران پليس اگاهي سيرجان به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان مي‌داد چند جوان افغان با راه‌اندازي شبكه سرقت خودرو، لوازم يدكي خودروهاي مسروقه را مي‌فروشند. اين اطلاعات نشان مي‌داد سركرده اين باند تبهكاري جواني سابقه دار است و سارقان بعد از سرقت خودروها در شهرستان‌هاي سيرجان، رفسنجان و زرند آنها را اوراق مي‌كنند و در ادامه لوازم آنها را مي‌فروشند.

در چنين شرايطي تحقيقات براي دستگيري اعضاي اين باند كليدخورد و در ادامه مأموران موفق شدند سركرده باند را درحالي‌كه سوار بر يك دستگاه خودروي پژو405سرقتي بود دستگير كنند. هرچند اين متهم در بازجويي‌هاي اوليه دست داشتن در سرقت خودرو را انكار كرد اما در ادامه اتهامش را بر عهده گرفت و 3همدست خودش كه آنها نيز افغان هستند را به پليس معرفي كرد.

در چنين شرايطي ساير اعضاي اين باند نيز دستگير شدند و تحقيقات از آنان نشان داد تا‌كنون 10دستگاه خودرو را در استان يزد و شهرستان‌هاي رفسنجان و زرند سرقت كرده‌اند. آنها بعد از انتقال خودروهاي مسروقه به سيرجان آنها را اوراق كرده‌اند.
سرهنگ ثمره، فرمانده انتظامي سيرجان استان كرمان با اعلام جزئيات دستگيري اعضاي اين باند سرقت از ادامه تحقيقات در اين‌باره خبر داد.

کد خبر 270344

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha