دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
۰ نفر

همسهری آنلاین: رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: دو هفته است که لایحه تفریغ بودجه به شورای شهر ارسال شده و این کمیسیون بررسی آن را آغاز کرده است.

دبیر

به گزارش مهر، علیرضا دبیر با بیان اینکه حسابرسی تفریغ بودجه در کمیسیون برنامه وبودجه آغاز شده است گفت : بررسی این لایحه طولانی مدت است و احتمالا دی یا بهمن ماه به صحن خواهد آمد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا در پاسخ به برخی انتقادها در رابطه با تاخیر در ارایه لایحه بودجه عملیاتی سال 94 خاطر نشان کرد: بر اساس تبصره37 بودجه قرار بود چار چوب‌های بودجه عملیاتی سال 94 تا پایان تیرماه ارائه شود به دلیل عدم ارائه لایحه از سوی شهرداری تهران در این خصوص، کمیسیون برنامه و بودجه شورا این موضوع را در قالب طرح تدوین و مصوب کردکه دوستان این موضوع را فراموش کرده بودند.

وی یادآور شد: بودجه عملیاتی زحمت فراوانی دارد و به صورت گام به گام بودجه عملیاتی می شود. بنابراین، کمیسیون برنامه و بودجه شورا در گام اول ساختار عملیاتی شدن بودجه را در دستور کار خود قرار داد و ما در این کمیسیون، سه ماه است که هفته ای یک بار جلسات عملیاتی شدن بودجه را برگزار می‌کنیم.

 

کد خبر 271972

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha