همشهری آنلاین: تیم ملی بسکتبال کشورمان با شکست مغولستان صعود خود به مرحله نیمه نهایی مسابقات را قطعی کرد.

H.Haddadi

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، ملی‌پوشان کشورمان روز شنبه (5 مهر) ساعت ۱۴:۰۰ به وقت اینچئون و در دومین مسابقه از مرحله سوم مسابقات رو در روی تیم ملی مغولستان قرار گرفته و موفق شدند در یک بازی مقتدرانه و برتر حریف خود را با نتیجه ۶۹-۱۰۷ شکست دهند.

تیم مغولستان که با شکست اردن در مرحله قبلی به جمع ۸ تیم برتر آسیا صعود کرده بود، در مقابل قهرمان آسیا به جز کوارتر اول که فاصله‌ای ۵ امتیازی با ایران داشت، در ادامه مسابقه مقهور عملکرد عالی بازیکنان تیم ما گردید و در نهایت نتیجه بازی را با اختلافی زیاد واگذار نمود.

در ادامه مسابقات تیم ملی ایران يكشنبه در دیداری حساس به مصاف تیم ملی بسکتبال چین خواهد رفت تا تکلیف سرگروه را مشخص نماید. این دیدار ساعت ۱۵:۱۵ به وقت محلی ( ۹:۴۵ به وقت ایران ) در سالن سامسونگ شهر اینچئون انجام خواهد شد.

در دیگر دیدار هم‌زمان روز شنبه دو تیم فیلیپین و کره جنوبی برگزارکننده رقابتی فشرده و نزدیک بودند که در نهایت میزبان مسابقات موفق شد ۹۵-۹۷ فیلیپین را شکست داده، تا ضمن جبران شکست خود در دیدار نیمه نهایی سال گذشته، فیلیپینی‌ها را از رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات محروم نمایند.

 

کد خبر 273169

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha