مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۰
۰ نفر

مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد با اشاره به اینکه یکی از معضلات موجود در اراضی عباس‌آباد به بهره‌برداری نرسیدن بخش پارکینگ‌هاست، گفت: شرکت نوسازی اراضی عباس آباد برای رفع این مشکل و آسایش مردم درصدد ایجاد پارکینگ طبقاتی است.

اراضی عباس آباد

اردشير نوريان پروژه‌ پاركينگ نوروز را يكي از پروژه‌هاي درنظر گرفته شده براي حل معضل پاركينگ دانست و گفت: اين پاركينگ عملكرد خدماتي دارد و زيرِزمين است و تنها يك طبقه آن روي زمين قرار خواهد گرفت. نوريان با اشاره به اينكه اين پروژه از پروژه‌هاي مشاركتي اراضي عباس آباد است، تصريح كرد: اين موضوع به اين معني است كه شهرداري براي اين پروژه هزينه‌اي نخواهد پرداخت و بخش خصوصي پاركينگ را مي‌سازد و بعد از بخش‌هاي تجاري خدماتي بابت هزينه ساخت سهامي به او تعلق مي‌گيرد. وي با تأكيد بر اينكه پاركينگ نوروز عملكرد خدماتي دارد، گفت: تنها يك طبقه فضاي تجاري خدماتي براي اين پروژه درنظر گرفته شده كه قرار است رويكرد فضاي تجاري ايجاد فضاهاي خدماتي مانند بانك و داروخانه باشد تا نيازمندي‌هاي مراجعان رفع شود. نوريان با تأكيد بر اينكه اين پروژه در چارچوب طرح جامع اراضي عباس آباد بوده و تخطي ندارد، گفت: در طرح جامع نقاطي براي ايجاد مراكز تجاري درنظر گرفته شده و قرار است عباس آباد منطقه فرهنگي گردشگري باشد.

وي همچنين با اشاره به اينكه در اراضي عباس آباد 560هكتار قطب فرهنگي، گردشگري، تفريحي و مذهبي درنظر گرفته شده، گفت: طرح‌هاي عمراني زيادي در اين اراضي در حال اجراست، اما كل سطح ساخته شده 4/8درصد اين اراضي است و بقيه فضاي سبز و مراكز تفريحي خواهد بود. نوريان با بيان اينكه اراضي عباس‌آباد كاركرد فرامنطقه‌اي و ملي دارد، اظهار كرد: ‌طبيعتا با توجه به رفت‌وآمد و بازديد بسياري كه از اين مجموعه صورت خواهد گرفت، مراكز فرهنگي، خدماتي، رستوران و غيره براي آن درنظر گرفته شده است و نمي‌توان مردم را در خلأ قرار داد، بلكه بايد خدمات جانبي نيز ارائه شود. نوريان با تأكيد بر اينكه انتقاداتي كه به پروژه‌هاي موجود در اراضي عباس آباد گرفته مي‌شود، به سال‌هاي قبل از تصويب طرح جامع برمي‌گردد، خاطرنشان كرد: پيش از اين قرار بود در اين مركز وزارتخانه‌ها و نهادهاي دولتي ساخته شود. مديرعامل شركت نوسازي اراضي عباس آباد در خاتمه ياد آور شد: در حال حاضر در پهنه گردشگري اراضي يك هتل 5ستاره در حال ساخت است كه اين پروژه يك طرح مشاركت با بخش خصوصي است و فعلا تا فونداسيون كف اجرا شده و زمانبندي آن 3ساله است، هرچند اكنون جلوتر از زمانبندي پيش رفته است.

 

کد خبر 274022

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha