همشهری آنلاین: فرمانده قرارگاه کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح از بازگشت پیکرهای پاک ۷۵ شهید تازه تفحص شده به خاک کشور در روز سه‌شنبه، ۲۰ آبان خبر داد.

شهید

به گزارش ایسنا سرهنگ حسین عشقی با اعلام این خبر اظهار کرد: پیکرهای شهدای تازه تفحص شده از مناطق عملیاتی فاو، مجنون، العماره و مجنون عراق و در مرحله هفدهم تفحص برون‌مرزی توسط نیروهای جستجوگر این قرارگاه کشف شده‌اند. پیکر این شهدا، ساعت 9 صبح از مرز شلمچه به خاک میهن منتقل خواهند شد.

وی گفت: این شهدا در عملیات‌های خیبر، والفجر 8 و تک دشمن در سال‌های 66 و 65 در زبیدات به شهادت رسیده‌اند و از لشکرهای 31 عاشورا، 8 نجف، 21 امام رضا (ع) و همچنین لشکر 21 حمزه نیروی زمینی ارتش هستند.

عشقی ادامه داد: پیکرهای پاک این شهدا پس از مراسم استقبال، به شهرهای خرمشهر، آبادان و شادگان منتقل و مراسم بزرگداشتی بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در این شهرها برگزار می‌شود و سپس به معراج شهدای اهواز منتقل می‌شوند.کاروان‌های راهیان‌ نور و مردم خرمشهر و آبادان با حضور در مراسم استقبال از پیکر پاک این دلاورمردان،بار دیگر با آرمان سرخ و عاشورایی این شهیدان تجدید بیعت کنند.

کد خبر 277251

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha