همشهری آنلاین: همسر شهید بابایی گفت: مادر سرلشکر خلبان، شهید بابایی از اعتقادات دینی قوی برخوردار بودند که توانستند فرزندانی همچون شهید بابایی را تربیت کنند.

صدیقه حکمت

به گزارش ایسنا، صدیقه حکمت همسر شهید بابایی در دیدار سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به همراه مدیرکل و معاونان بنیاد قزوین از خانواده و بازماندگان مادر سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی گفت: قدر بزرگان خانواده را باید دانست چراکه نبود آن‌‎ها در خانه برای اعضای خانواده سنگین و دشوار است.

وی با بیان اینکه وجود بزرگان در خانه نعمت است، گفت: اعضای خانواده تا آخرین دقایق عمر بزرگترها تلاش می‌کنند تا بتوانند با مراقب کردنشان، آن‌ها بیشتر در منزل حضور داشته باشد.

همسر خلبان سرلشکر شهید بابایی گفت: همه ما باید قدر بزرگترها به ویژه والدین را بدانیم، چرا که انسجامی که در خانه وجود دارد با نبودنشان از بین می‌رود.

عضو سابق شورای اسلامی شهر قزوین افزود: البته این موضوع در خانواده شهید بابایی نیست و همه فرزندان مادر خلبان سرلشکر شهید بابایی به نحو شایسته‌ای در حفظ این انسجام تلاش می‌کنند.

حکمت در پایان از حضور سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و نادر نصیری مدیرکل و معاونان بنیاد استان قزوین و از خدمات بنیاد در ارائه خدمات‌رسانی به خانواده شهید بابایی تشکر کرد.

همسر خلبان سرلشگر شهید بابایی در پایان گفت: امیدوارم روح شهید خلبان سرلشگر شهید بابایی و مادرش با شهدای کربلا محشور باشد.

حجت‌الاسلام سیداحمد ابطحی مدیرکل مدیریت عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و سرهنگ خزائی فرمانده حوزه مقاومت بسیج بنیاد کشور در این دیدار حضور داشتند.

کد خبر 278186

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha