همشهری‌آنلاین: دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی مددجویان موسسه خیریه حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی با عنوان امید و احسان در سرای احسان کهریزک برگزار شد.

جشنواره امید احسان در سرای احسان کهریزک برگزار شده

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کهریزک در این مراسم شیخلر بخشدار، مهندس عباسی نائیب رییس شورای اسلامی شهر کهریزک، الهه راستگو عضو شورای شهر تهران خانم عزیزی معاون توانبخشی بهزیستی ری، طاهری مدیر موسسه خیریه آسیب دیدگان اجتماعی و دکتر رمضانی‌نژاد رییس سرای احسان حضور داشتند.

الهه راستگو امکانات موسسه و خدمات ارائه شده به مددجویان را ارزشمند دانست و اظهار کرد: متاسفانه فقر و اعتیاد دو عامل مهم و تاثیر گذار در بروز ناهنجاری‌های اجتماعی است که پیامدهای آنها در قالب آسیب‌های اجتماعی در جامعه نمایان می‌شود.

در ادامه مهندس رامین عربی شهردار کهریزک با اشاره به پتانسیل‌های این موسسه خیریه گفت: شهرداری کهریزک نیز به عنوان متولی این شهر آمادگی خود را برای توسعه زیر ساخت‌های بنایی و ارائه خدمات فیزیکی و اجتماعی اعلام می‌کند. جشنواره ورزشی مددجویان سرای احسان در هفت رشته ورزشی و با حضور جمعی از مسئولان،هنرمندان،هیئت تکواندو استان تهران و اصحاب رسانه برگزار شد.

کد خبر 278219

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha