جوانی که متهم است در اقدامی جنون‌آمیز، پدر، مادر و پدربزرگش را به قتل رسانده است چند ساعت بعد از ارتکاب جنایت به کلانتری رفت و خودش را تسلیم کرد.

جواني 23ساله به كلانتري 142كن رفت و در اظهاراتي عجيب گفت ساعتي قبل پدر، مادر و پدر‌بزرگش را با ضربات چاقو به قتل رسانده است. علاوه بر اين جوان دوستش نيز همراه او به كلانتري رفته بود. او در اين‌باره به مأموران گفت: خواب بودم كه با صداي زنگ تلفن دوستم بيدار شدم. او گفت اعضاي خانواده‌اش را به قتل رسانده و براي انتقال جسد آنها كمك مي‌خواهد.

ابتدا فكر مي‌كردم او شوخي مي‌كند اما وقتي سراغش رفتم جسد پدرش را ديدم كه داخل صندوق‌عقب خودرويش گذاشته بود. همان موقع بود كه با او صحبت و وادارش كردم به كلانتري بيايد و خودش را تسليم كند. اين همه آنچه اتفاق افتاده، نبود؛ چرا كه دقايقي بعد بازپرس كشيك ويژه قتل پايتخت همراه با كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي و مأموران بررسي صحنه جرم خود را به محل حادثه رساندند.

علاوه بر جسد پدر خانواده كه داخل صندوق‌عقب خودرو قرار داشت در يكي از اتاق‌ها جنازه مادر و پدر‌بزرگ متهم نيز به چشم مي‌خورد. بررسي صحنه جنايت حاكي از آن بود كه متهم درگيري سختي با قربانيان داشته است. در چنين شرايطي متهم تحت بازجويي قرار گرفت وگفت: پدرم با مادرم درگير شد و ابتدا او و سپس پدر‌بزرگم را به قتل رساند.

من هم عصباني شدم و او را با چاقو به قتل رساندم. با وجود اين اظهارات وقتي تحقيقات از متهم ادامه يافت معلوم شد هر 3فقره قتل را خودش مرتكب شده است. او گفت: بعد از آنكه هرسه‌نفرشان را به قتل رساندم مي‌خواستم جنازه‌ها را از خانه بيرون ببرم. ابتدا جسد پدرم را داخل صندوق‌عقب خودرو بردم اما نمي‌توانستم جنازه مادر و پدربزر‌گم را تكان دهم. به همين دليل با دوستم تماس گرفتم و از او كمك خواستم اما وقتي او آمد و جسد پدرم را ديد گفت بهتر است خودم را تسليم كنم. در همين حال كشف پايپ از خانه متهم فرضيه شيشه‌اي بودن او و ارتكاب جنايت تحت‌تأثير شيشه را تقويت كرده است. با وجود اين تحقيقات كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي براي كشف انگيزه اصلي پسر جوان ادامه دارد.

کد خبر 279528

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha