شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰
۰ نفر

ظن مأموران گشت پلیس به مردی که با لباس خون‌آلود در خیابان پرسه می‌زد باعث افشای راز یک جنایت شد.

اين مرد در اعترافات اوليه‌اش گفت خواهرش را به قتل رسانده اما هنوز انگيزه اصلي او از ارتكاب اين جنايت مشخص نشده است.ساعت 5بامداد روز جمعه مأموران يكي از واحدهاي گشتي كلانتري 108نواب وقتي مشغول گشت‌زني بودند مردي را كه لباس‌هايش خون‌آلود بود ديدند و به او مظنون شدند.

وقتي اين مرد 45ساله به كلانتري منتقل شد گفت ساعتي قبل خواهرش را با ضربات چاقو در خانه‌اش به قتل رسانده است اما نمي‌داند خانه خواهرش كجاست. از همان موقع بود كه تحقيقات مأموران در اين‌باره آغاز شد. مأموران منطقه‌اي را كه اين مرد در آن حوالي دستگير شده بود جست‌وجو كردند اما هيچ قتلي در آن حوالي اتفاق نيفتاده بود. با اين حال اظهارات اين مرد و شواهد موجود نشان مي‌داد او مرتكب قتل شده است.

درحالي‌كه 5ساعت از اين ماجرا مي‌گذشت به مأموران كلانتري 118ستارخان خبر رسيد زني 55ساله در خانه‌اش به قتل رسيده است. دختر مقتول ساعت 10صبح وقتي به خانه رفته بود با جنازه مادرش در رختخواب روبه‌رو شده و حادثه را به پليس گزارش كرده بود. در چنين شرايطي مرد مظنون به قتلگاه زن ميانسال منتقل و معلوم شد مقتول خواهر اوست. به اين ترتيب به دستور مديرروستا، بازپرس كشيك ويژه قتل متهم به اداره دهم پليس آگاهي منتقل شد و تحت بازجويي قرار گرفت.

متهم به قتل كه به‌نظر مي‌رسد از اختلالات رواني رنج مي‌برد در جريان بازجويي‌هاي مقدماتي انگيزه روشني را براي قتل خواهرش اعلام نكرد اما در اين‌باره گفت: من حدود 2هفته قبل از شهرستان به تهران آمدم و شب‌ها را در مكان‌هاي عمومي مي‌گذراندم و صبح‌ها در پارك پرسه مي‌زدم تا اينكه پولم تمام شد و با خواهرم كه همراه با يكي از دخترانش زندگي مي‌كرد تماس گرفتم و روز پنجشنبه او دنبالم آمد و من را به خانه‌اش برد. آن شب دختر او كه مجرد است به مهماني رفت و من و خواهرم در خانه مانديم.

او از من پذيرايي كرد و خوابيديم اما من ساعت 4صبح بيدار شدم و با چند ضربه چاقو خواهرم را كه خواب بود به قتل رساندم و گلويش را هم فشار دادم تا مطمئن شوم كه جانش را از دست داده است. در ادامه از خانه بيرون آمدم و در خيابان‌ها پرسه مي‌زدم تا اينكه دستگير شدم. متهم ادامه داد: من مدت‌ها به ترياك اعتياد داشتم اما از 6‌ماه قبل اعتيادم را ترك كردم. در اين مدت فكر مي‌كردم خانواده‌ام در غذايم مواد‌مخدر مي‌ريزند تا دوباره من را معتاد كنند و از اين موضوع رنج مي‌كشيدم.براساس اين گزارش هم‌اكنون اين متهم در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار دارد و تلاش‌ها براي كشف زواياي پنهان اين جنايت و روشن شدن انگيزه اصلي متهم ادامه دارد.

کد خبر 280274

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha