همشهری آنلاین: پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی بازی برده را در دقایق آخر به شکست مقابل ذوب‌آهن تبدیل کرد تا بعد از استقلال از این جام خداحافظی کند.

ذوب‌آهن

به گزارش همشهري آنلاين، دو تيم پرسپوليس و ذوب‌آهن نخستين بازي نيمه‌نهاي جام جذفي را در 14 آذر برگزار كردند.

دو تيم بازي برابري را به نمايش گذاشتند و نشان دادند كه با اعتماد به نفس و براي پيروزي به ميدان آمده‌اند اما حملات دو تيم در نيمه اول ثمري نداشت.

در نيمه دوم سوشا مكاني با يك بازي‌سازي زيبا توپ را به طارمي رساند و او با حركتي زيباتر براي نوري زمينه نخستين گل بازي را فراهم كرد تا كاپيتان سرخ‌پوشان نخستين گل بازي را در دقيقه 61 به ثمر برساند.

بعد از اين گل شاگران گل‌محمدي پرتوان‌تر بازي را پي‌گرفتند. آنها كه تجربه پيروزي مقابل استقلال در شرايطي كه دو بر صفر عقب بودند را داشتند، سرانجام توانستند توسط مرتضي تبريزي در دقيقه 69 بازي را به تساوي بكشانند.

در دقيقه 79 بازي، داور دفاع وسط پرسپوليس را به دليل ارتكاب هند و دريافت دومين كارت خود از زمين اخراج كرد. نبرد دو تيم در ادامه بازي ادامه داشت و ذوب‌آهن راحت‌تر حمله مي‌كرد تا اينكه در دقيقه 91 بازي و در وقت‌هاي اضافه كارلوس سانتوز دفاع ذوب‌آهن با ضربه سر گل پيروزي تيم‌اش را به ثمر رساند تا پرسپوليس بعد از شكست مقابل نفت تهران در ثانيه‌هاي پاياني اينبار مقابل ذوب‌آهن نيز اين وضعيت را تجربه كند.

بازي دوم نيمه نهايي بين تيم‌هاي پديده و نفت تهران برگزار خواهد شد تا با شناخت دومين فيناليست، بازي نهايي جام حذفي در اول خرداد سال 94 برگزار شود.

کد خبر 280131

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha