همشهری آنلاین: تیم نفت تهران با پیروزی مقابل پدیده مشهد به فینال جام جذفی راه‌ یافت

نفت پدیده

به گزارش ايلنا، تیم نفت تهران با شکست پدیده مشهد در ضربات پنالنتی به فینال رقابت‌های جام حذفی صعود کرد و حریف تیم ذوب‌آهن اصفهان شد.

در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی عصر شنبه 15 آذر تیم‌های پدیده‌ مشهد و نفت تهران در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) مشهد به مصاف هم رفتند که در پایان تیم نفت تهران با تساوی 1 -1 در وقت‌های قانونی و اضافه در ضربات پنالتی با نتیجه 9 بر 8 پدیده مشهد را شکست داد برای نخستین بار به فینال جام حذفی صعود کرد.

گل اول این دیدار در دقیقه 23 و با ضربه زیبا و محکم مرتضی پورعلی گنجی به ثمر رسید. تیم پدیده در نیمه دوم و در دقیقه 71 با ضربه سر شاکری کار را به تساوی کشاند و این نتیجه تا پایان وقت‌های قانونی و اضافی پابرجا ماند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی رضا عنایتی ضربه اول را به تیردروازه تیم نفت کوبید. در مقابل پادووانی توپ را به نفع تیم نفت گل کرد. دومین ضربه تیم پدیده را نسیم اف وارد دروازه نفت کرد. حسین ابراهیمی برای نفت دومین ضربه را گل کرد. عباس محمد رضایی سومین ضربه تیم پدیده را گل کرد. شیری برای نفت سومین پنالتی این تیم را گل کرد. معین عباسیان چهارمین پنالتی پدیده را گل کرد اما حمدی نژاد تیم نفت را به چهارمین گل نفت تبدیل کرد. آخرین ضربه پنالتی را یونس شاکری برای پدیده گل کرد اما پنالتی ایمان مبعلی را مجتبی روشنگر در آخرین لحظه مهار کرد تا ضربات پنالتی هم به تساوی و تک ضربه‌ها کشیده شود.

در نخستین ضربه اکبر صادقی برای پدیده گل زد. در مقابل پورعلی گنجی کار را دوباره به تساوی کشید. نظر زاده هفتمین پنالتی پدیده را گل کرد و در مقابل حاج محمدی کار را دوباره به تساوی کشید.

رضا ناصحی هشتمین پنالتی پدیده را به تور دروازه بیرانوند چسباند و در مقابل ارسلان مطهری کار را به تساوی کشاند. بیراندوند در نهمین ضربه زوران کنزویچ را مهار کرد تا کار به ضربه حساس وحید امیری بکشد. او با ضربه‌ای دقیق دروازه پدیده را فرو ریخت تا شاگردان علیرضا منصوریان در پایان ماراتنی نفس گیر به فینال جام حذفی صعود کنند.

کد خبر 280252

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha