همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جشنواره ملی سرزمین نور یکی از جشنواره‌های مردمی در حوزه دفاع مقدس و راهیان نور است و مهمترین ویژگی‌اش مردمی بودن است و باید مردمی بماند.

نقدی

به گزارش ایسنا، سردار نقدی رئیس ستاد جشنواره سرزمین نور ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های عظیم این جشنواره مردمی برای رساندن پیام شهدا به نسل‌های آینده گفت:امروز دشمن از همه توان خود برای مقابله با فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی استفاده می‌کند و ما هم باید از حضور گسترده مردم در این جشنواره برای جریان‌سازی مثبت و ارزشی استفاده کنیم و از ارزشهای‌مان جانانه دفاع کنیم .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: سالانه میلیون‌ها نفر به زیارتگاه‌های دفاع مقدس مشرف می‌شوند و هزاران اثر هنری و فرهنگی توسط زائران راهیان نور تولید می‌شود و جشنواره مردمی سرزمین نور فرصتی بی‌نظیر برای جهانی کردن پیام شهدا با ظرفیت هنر مردمی است.

وی افزود:جلاسیه‌های این جشنواره مردمی؛ دهه سوم اسفند هر ساله در جنوب کشور و در مناطق عملیاتی دفاع مقدس برگزار می‌شود.

جشنواره فرهنگی هنری سرزمین نور، هر ساله برای رقابت بین آثار هنری زائران راهیان نور در هفت رشته هنری برگزار می‌شود و زائران راهیان نور برداشت‌های خود را از منطقه و شهدا در قالب فیلم، عکس، شعر، داستان، خاطره و فیلم نامه و ... ارائه می‌کنند.

کد خبر 281149

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha